duminică, 10 martie 2013

HW10

Un nebun la brutarie:
- Domnule, a iesit painea din cuptor?
- Da.
- Si la ce ora se intoarce?

********************************
El cu ea:
El : -Daca te ating ce faci?
Ea : -Il strig pe bunicu...
El : -Daca te sarut ce faci?
Ea :- Il strig pe bunicu...
... El: -Daca te dezbrac ce faci?
Ea :- Il strig pe bunicu...
El: -Dar de ce tocmai pe bunica-tu draga?
Ea:-Pentru ca-i surd:)))))))))))
 ********************************
Medicul ginecolog după consultaţie: - Doamnă, am o veste bună.
- Domnişoară!
 - Domnişoară, am o veste proastă.
  ********************************
Bună ziuă, daţi-mi 10 pachete de prezervative, vă rog.
- Da, domnule, imediat! Doriţi şi pungă?
- A, nu, fata e chiar drăguţă...
  ********************************
Soţia: - DACĂ MAI VII BEAT ACASĂ NU ÎŢI MAI VORBESC TOATĂ VIAŢA!
Soţul: - nu mă ispiti muiere!

********************************
 - Soţia mea afirmă că este foarte sănătos să consum alimente crude. - Da, nici nevestei mele nu-i place să gătească.
 
********************************

"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 10."
********************************   

6 comentarii:

  1. Buniculeeeeeee!!!! :))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai parca era surd! :)))))))))))

      Ștergere
    2. aude cand e vorba de asta! face pe surdu' in restul timpului, ca sa-l lase lumea-n pace! :)

      Ștergere
  2. :))) Toate sunt foarte bune, n-am nimic sa le reprosez ;) :))
    Cele cu nebunul, cu bunicul si cu prezervativul mi se par perfecte! :))
    Habar n-aveam ce replici s-ar fi spus la final oricat m-as fi gandit :))
    O seara de duminica frumoasa-frumoasa in continuare, Mona draga!

    RăspundețiȘtergere