joi, 7 martie 2013

Lets have it sweet!

 
 
 
 

12 comentarii:

  1. Mmmmmm!!! Yum yum!! Ultimul e clar preferatul meu! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. La MUlti Ani "sweety" de ziua femeii!
    Sa-ti creasca mare bobocelul si zile fericite alaturi de cel drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi aaani!! :D
    Sa fii iubita si fericita alaturi de minunata familie! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De frumoase sunt splendide. :)
    Eu as vrea sa stiu daca au si gust. Mi-e teama ca nu chiar... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca au zahar, sigur sunt dulci! :) bad....bad!

      Ștergere
    2. Nu e suficient ca ceva sa fie dulce ca sa fie bun. Dulce nu e egal cu bun. Cel putin pentru mine. Am mancat (un fel de a spune fiindca n-am putut decat gusta) multe prajituri si torturi facute la laboratoare de cofetarie dar erau aproape indigeste, aproape fara gust desi dulci...cu toata frumusetea lor. Eu nici nu ma feresc de dulce, mananc oricat. Poate sunt un caz fericit...mi s-a mai spus... :)

      Ștergere
    3. ai dreptate, asa e! greu am nimerit vreun laborator care sa faca lucruri bune, naturale si aspectuoase!

      Ștergere