luni, 25 martie 2013

Sentimente de dimineata senina

 
 
 
 
 
......o dimi din "acelea"! asa cum le traiesc uneori, cand simt cu toate celulele binele! si frumosul! si seninul! dimineti calme cand totul e la locul lui, cand uit de griji, cand ma pot gandi pe indelete ca e bine, frumos si senin! am trat diminetile acestea de regula in vacante, cand ieseam pe balcon privind zarile, sau pe cand mergeam cu masina undeva fara sa conteze foarte mult destinatia, sau pe cand ma trezeam inaintea Ubiului...Imi vin in minte acum dimineti de vacante in Sinaia, sau la mare, sau in Bucovina, sau colazione inainte de drumetia in Florenta, sau dimineata din Verona....cele mai multe sunt insa diminetile din cuibusor, inainte de trezirea Vladutului, cand ma gandeam ce frumos e totul, scriam pe blog cu laptopul in brate asteptand cu nerabdare trezirea maimutzului :)
Iar acum am dimineti senine cand cerul e luminat de primul soare, cand baietii mei inca dorm si eu pup incet piersicutele bebelului :)

2 comentarii: