joi, 14 martie 2013

Constat si eu :)


Gasesc cate un moment pt mine (de fapt un mic repaos intre doua treburi) si ce fac? imi amintesc, analizez, visez, fac planuri macar asa pt o directie, anticipez, ma pregatesc in avans.....si alte nebuneli de femeie care despica firul in 15!
si ma gandeam eu asa cate s-au intamplat de la inceputul anului.....astfel ca intrebarea "dar ce faceam noi acum un an?" a vebit practic de la sine! asa ca fuguta la jurnal si am aflat! :)
Asteptam primvara ca si acum!
Nu plecam de acasa fara esarfe ca si acum! :)
Heepi se lafaia pe perna mea! acum sta cuminte la fereastra asteptand sa fie smotocit de bebe mic! :)
Ne plimbam cu nesat in soare!
Eram zuza ca si acum, cu tot felul de patanii.......tipice mie! :) da, si pe atunci eram blonda in toa regula....:)

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Poate fi oricum...eu de vreo 4 ani...aproape orice zi as cauta (in memorie) sa vad cum a fost...n-as gasi-o prea fericita...cu mici exceptii...

      Ștergere
    2. eu tot mai cred in rasplata ce tb sa-ti vina! :)

      Ștergere