vineri, 15 martie 2013

Reflexii......in oglinda


16 comentarii:

  1. delicata dar si delicioasa reflexia aleasa de voi...mmm,imi place,imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ... nu pot să văd reflexia ... :(
    nu-mi pot lua ochii de la prăjitură :))) !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu imi dau seama ce prajitura este...dar daca e cu cacao e pe gustul meu :)
    Dulce reflexie! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prajitura e "caramel", dar nu e chiar atat de delce pe cat s-ar crede, are mai multe creme amarui de ciocolata si stratul de caramel de deasupra

      Ștergere
  4. Daca beau cafeaua ,ramai cu reflexia din lingurits!!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu nu! nu dau cafeaua! :) dar iti fac si tie o alta cana daca vrei! :)

      Ștergere
  5. O alegere inspirata si dulce si amaruie!
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  6. mmmm.. m-ai făcut poftă!
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gata, am luat cafeaua ca vad ca si altii s-au abonat la ea! "Apetisanta" rau reflexia ta!

    RăspundețiȘtergere