duminică, 10 martie 2013

Hot chocolate mood

 
 


6 comentarii:

  1. Frumoasa alegere!
    Si eu am asa haine, blue jeansi îi ador! Genul asta DE pantalonl purtam si cand aveam 16 ani! Diferenta este ca atunci talia era mai înalta!
    Bunica hippy! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragute hainele de sus!
    Exceptand culorile, chiar am si eu obiecte foarte asemanatoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de regula prefer culorile vii insa de ceva vreme am o melancolie calda, pastelata..:)

      Ștergere
  3. Sora mea e mara fana maro si bej. In ceea ce ma priveste... culori vii sa fie! :D Desi nu zic nu combinatiei alb-negru. :D
    Zi cu soare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. soarele se cam ascunde pe aici dar noi il asteptam! :)
      cat despre culori...le schimb dupa starile mele! :)

      Ștergere