marți, 12 martie 2013

Meloman pt o zi




14 comentarii:

  1. Nu prea sunt eu adeptul muzicii italiene, dar exista si exceptii! Una din ele este aceasta melodie! Frumoasa alegerea ta! Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Limba e spaniola. :)

      Mi-a placut si mie foarte tare melodia. E interesanta, iar tipa are o voce frumoasa, calda. :)
      Zi frumoasa!

      Ștergere
    2. Puteam sa jur ca e italiana! Mea culpa! Dar oricum e frumoasa! :))
      Cred ca nu am fost destul de atenta!

      Ștergere
    3. http://en.wikipedia.org/wiki/Bebe_%28entertainer%29
      intr-o zi ploioasa, cu un pahar de vin rosu, muzica ei e numai buna de ascultat! de parca ar canta direct inimii!

      Ștergere
  2. Multumesc pentru aceasta clipa de incantare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna alegere ,mi-a placut!O seara faina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta si vocea si melodia...o combinatie cu ritm! Frumos!

    RăspundețiȘtergere