marți, 19 martie 2013

Time is.....

 Tot miorlaiam eu sa fie cumva sa fie ziua mai lunga....Si asta era inainte sa vina bebe! dar acum.....clar nu-mi ajunge timpul! trec saptamanile si nu stiu cum, din dorinta de a nu ramane cu lucruri nefacute incerc sa fac mai multe lucruri in acelasi timp (spre exemplu sa fac planuri la telefon cu Rontzi in timp ce ma spal pe dinti, sau sa sterilizez - sa fac cafeaua- sa pun vasele la loc si sa le spal pe celelalte si in acelasi timp sa adun si hainutele puse la uscat! ). Ubi tine ritmul, fiecare minut e calculat si pretuit, mai toate trebushoarele se fac in goana calului nebun!
Si cu toate acestea timpul nu ne ajunge! Raman lucruri nefacute....si ma oftic pt ele!
Spre exemplu am inceput postari pe blog inca din weekend dar ramaneau nefinalizate, asa ca le stergeam...Asa ca postez azi, sa-mi amintesc cum goneam dupa timp!:)

2 comentarii:

  1. Ai postat azi pentru o saptamana :))
    Asa e, cand ai un bebe timpul n-are cum sa mai ajunga :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe principiul ce-i in mana nu-i minciua, am postat dupa plac! :)

      Ștergere