joi, 21 martie 2013

La raport :)

Agenda s-a mai "asezat", mesele sunt cat de cat la ore fixe dar se mai intampla sa-l apuce foamea si in afara programului si atunci nr pedepseste cu fatzuca incruntata :) A inceput sa scoate sunete scurte de gangureala, a invatat sa pupe si arata tare haios ca un pestisor cu gurita deschisa :), plimbarile sunt mai lungi (atunci cand nu ploua...) in jur de 3 ore, prilej cu care noi ne dam in stamba imitand copilul :) Cred ca aratam foarte maturi si seriosi oracaind pe strada in timp ce plimbam carutul! :)
Bebe a inceput sa primeasca daruri de baietel in toata regula:) Rontzi l-a rasfatat cu un scaun de masina mai ceva ca tanculetul, sisterul ii pregateste un balansoar super care trebuie sa ajunga maine ( si cu ce nerabdare il asteptam!!!!).
A inceput in schimb de vreo 3 nopti sa ne tina concerte maraicioase noaptea, vreo3 ore dupa care doarme intins carca de ore. Cam in perioada asta a avut si un puseu de crestere, a ajuns la 59cm si b5,200gr si inca nu a facut 2 luni :)
Azi suntem programati la vaccin si nu sunt deloc incantata, sper sa fie bine si sa nu il doara...
Cam atat, suntem pe fuga dimineata asta! :)

5 comentarii:

  1. Fotografiile sunt super frumoase! A crescut foarte frumos si foarte bine! Un singur lucru nu înteleg din postarea ta, adica doua!
    1. "de vreo 3 nopti sa ne tina concerte maraicioase " sorry! ce fel de concerte? un gen nou de muzica? :)))
    2. "dupa care doarme intins carca de ore" ??????!!! :)))))
    Te cred, "agenda" e de vina!
    O zi faina va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nimic mai simplu Minnie! :) sa traduc: il apuca noaptea cate un episod de maraiala si planset, ce tine vreo 3 ore, timp in care il tinem in brate cu schimbul, dupa care rasare soarele si bebe doarme neintors cateva ore:)

      Ștergere
  2. Ma uitam la sotul tau. In afara de faptul ca bebe mic ii seamana pe zi ce trece mai mult, observ ca el pare mai adormit decat cel mic... :)
    E destul de obositor cu un copil mic. Am avut pe nepoata la noi cand era mica, caci sora era la job si o lua vineri seara, pentru weekend... Noaptea se trezea, plangacioasa de-a binelea, si nu tacea vreo 2 ore,poate si mai mult, orice si oricat i-am fi dat sa manance, sa bea... Nu prea mai vreau sa-mi amintesc. Eram chioara de somn dimineata. Si eu am fost destul de rea cand eram mica...tot noaptea ;) Asa ca...
    Multa rabdare va doresc! Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, multumim de incurajari! :) si de la noi 3 pupi! :)
      Bebe e in general cuminte, nu plange in fiecare noapte, dar si cand se intampla suntem zombie a doua zi. Insa e tare dragutel in timpul zilei si compenseaza in dragalasenie si asta ne da baterii pt noptile albe. Plus ca ne-am obisnuit sa povestim noaptile cand facem cu schimbul la leganat, asa ca peioada asta e foarte buna dpdv psihologic :)

      Ștergere
    2. a! s eu mi-am chinuit parintii noaptea, zice mama! urlam intruna si ziua dormeam ca un ingeras! :))

      Ștergere