sâmbătă, 25 august 2012

Happy weekend 23

Summer's joy :))
 
 
 
Orice mamă trage nădejde ca fiica ei să aibă noroc de un soț mai bun
decît a avut ea.Pe de altă parte,e absolut convinsă că fiul ei nu va avea noroc de o
femeie cum a
avut taică-su.


Iarna grea, zapada mare, o poteca ingusta prin zapada. O doamna se indreapta
catre casa. Din sensul opus vede indreptindu-se catre ea o namila cu bratele
intinse, clatinindu-se. Speriata, isi aduna puterile si cind tipul
vine aproape se repede la el si ii da un sut zdravam intre picioare.
Se aude zgomot de sticla sparta, zboara cioburi in toate partile, iar individul striga, exasperat:
- Obsedatelor! E al treilea geam pe care mi-l spargeti!


- D-le doctor, imi tremura mainile tot timpul.
- Bei mult?
- Nu, mai mult dau pe jos.... 


Profesorul de psihologie explica:
- Cel mai bun mod de a salva o femeie de la depresie este sexul.
Un student intreaba:
- D-le profesor, si cum poti aduce o femeie la depresie?  


Intr-un sat de munte e mare agitatie in fata primariei.
Iese primarul si intreaba:
- Ce s-a intamplat?
- Apai dom' primar s-o pripasit un negru pe la noi prin sat si ne
reguleaza toate femeile.
- Si....N-ati luat masuri?
- Apai, am luat la toata lumea, dar tot a lui e cea mai mare.



O vrabiuta zbura cu viteza la nivelul solului, din urma ei vine un
BMW...
Vrabiuta tisneste cu viteza pe langa BMW... si se izbeste de masina... cade
ametita toata.
Soferul opreste, o ridica, o ia acasa , o pune in colivie, ii pune niste
paine,ii pune niste apa...
Se trezeste vrabiuta la un moment dat si se uita
buimacita in jurul ei:
Vede gratii, vede apa, vede painea...
- Hai sa-mi bag picioarele! L-am omorat pe ala cu BMW-ul... 


 

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 23.

16 comentarii:

  1. A, nu, nu se poate! Mi-am jurat să mănânc numai fructe azi. Dar mai poate rezista omul?! Mortal de apetisante!
    Cât despre bancuri, le-am savurat și pe ele.
    Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar ce buna e inghetata din fructe! si asa promisiunea nu mai e incalcata! :)))
      Weekend frumos asemenea! :)

      Ștergere
  2. Mona, daca ai sti ca inca rad de nebuna aia cu sutul intre picioare...si de cei revoltati de dotarea negrului si de toate, de fapt.
    Foarte, foarte bune glumele!
    Inghetatele...nu refuz niciuna :) Le mananc cu ochii :))
    Happy weekend sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit ca poate trec bariera lucrurilor "bun-simtite" dar am ras prea tare la ele ca sa nu le impartasesc si cu voi! :)
      Un weekend frumos si racoros si tie! :)

      Ștergere
  3. Buna bancurile :)) Mi-a placut cel cu vrabiuta :))
    Inghetaaaaata, am savurat doua azi, dar parca nu ar strica inca una :D
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi ne-am rasfatat co o combinetie fantastica: inghetata de cafea, plus una de ciocolata, si daca mai adaugi o linurita cu dulceata de cirese amare...o mananci cu ochii! :)

      Ștergere
  4. :))) Frumoase toate, mulţumesc!
    Weeknd plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Inghitind in sec ignor total ce vad in foto! :)

    Bancul cu vrabiuta e "cel mai excelent" - pentru mine! :))

    O Duminica Minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nu inghiti in sec! oricum trebuie sa ne racorim cu ceva, macar sa fie ceva delicios! :))
      Weekend frumos si tie!:)

      Ștergere
  6. Dimineata, la pranz si seara apa rece si inghetata :)) Nimic altceva nu mai intra :), sper sa imi reziste gatul la acest tratament intensiv :)) Multumim pentru poze! si pentru bancuri!
    Duminica placuta si racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. O inghetata este numai buna pe asa caldura;)) Mi'au placut bancurile:)))Ce Chack Norris se credea vrabiuta cand s'a trezit:))

    RăspundețiȘtergere
  8. OMG! ... de ce am intrat oare aici :)))? ... si cand ma gandesc ca e a-2a postare care-mi o pofta de numa-numa :D ... eu cred ca de acum trebuie avertisment ..."Interzis pofticiosilor" :)))))

    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere