duminică, 5 aprilie 2015

Cine ar fi crezut?

A doua zi de vacanta, ploaie, toata ziua. As putea spune evident! ca dupa dupa o zi de soare e normal sa urmeze o saptamana de ploi...si ninsori.
Asa ca am stat in casa si dupa o scurta sedinta am luat decizia de a face curatenie, asa...cum trebuie. Privind in urma, pot spune, cu mainile tremurande si spatele bubuind, ca ne-am prea avanturat in ceva ce nu era atat de necesar. Pt ca...oooh boy, o sa vorbesc in sfarsit si despre subiectul asta! Adica: unul din primele lucruri care ma facea sa chiui de bucurie a fost descoperirea produselor de curatenie care chiar fac ceea ce promit. Adica detergentul chiar curata, hainele sunt mai intens colorate, sprayul pt geamuri chiar da luciu si merge de minune si la faianta, sprayul de frigider chiar curata si improspateaza (si am descoperit ca poate curata de minune si plita aragazului), aspiratorul chiar aspira, steamerul chiar curata covoarele, si lista poate continua. Revenind, tinand cont de aceste produse plus piticii mei de curatenie saptamanala, chiar nu era necesar sa dam luciu fiecarui milimetru de casa, daaar....ne-am pus amandoua pe treaba. Nu ne-a luat mult, vreo 3 ore, suficient insa cat sa dau cafeaua pe o doza de calciu (am cam neglijat unele aspecte in ultima vreme si acum platesc uitarea....). Au urmat restul treburilor, gatitul, rufele spalate, somnul de amiaza al mogaldelului, in sfarsit am dat atacul la urzici (yaaaammmmy!), povesti din nou la o cafea impartita la 3, apoi joaca cu bebelul, povestitul, cititul si restul de "staaaaac (adica start) si pliiiimu (adica primul), coloratul cu carioci de data asta (imi place sa traiesc intens, ce mai!), ceea ce inseamna haine cu autograf si cateva desene pe fatuza, apoi poze si viber, Vlad la cumparaturi, despachetatul, buchetelul de flori, joaca si pupaceala de seara, apoi emailul, blogul si gata, nasu-n perna!
O zi altfel, dar la fel de frumoasa si intensa. Cine ar fi crezut ca poate iesi ceva memorabil dintro simpla zi de curatenie?

4 comentarii:

  1. Pe cand masteratul si in curatenie? :))
    Lasa ca-l invat eu pe mogaldel ce se mai poate picta cu carioca..... peretii de exemplu! :))
    Poate asa te faci si zugrav! Ce zici? :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tocmai asta-i baiul! ca spre pereti se indreapta! :) am fost si zugrav.. good workout! :)
      cu curatenia asa "intensa" mi-am invatat lectia....cred :))

      Ștergere
  2. Curatenia generala e un fel de sport extrem! Ai reusit, si te-ai si distrat! :)
    Sa ai o saptamana armonioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost chiar insane! ne-am si distrat, e drept :))
      Saptamana cu impliniri si tie! :)

      Ștergere