sâmbătă, 28 mai 2016

Beautiful like me & you



 Dimineata de primavara e cea mai frumoasa!
Soarele strabate printre storuri, lumina alearga prin tot dormitorul. Imi ascund fruntea in spatele lui, vreau sa mai dorm un pic. Si atipesc cu trilul pasarilor adunate in gradina.
Nu stiu cat am dormit apoi, dar cand m-am trezit de-a binelea Ubi nu era in pat. Impleticindu-mi picioarele cobor in cautarea lui. Nimeresc toate scarile cu ochii pe jumate deschisi, trec prin living (aici fac ochii mari: jucariile la locul lor, revistele si restul de IT la fel), si il vad prin usa bucatariei. Pregateste micul dejun, soarele straluceste peste florile din vaza.
Ma rasucesc pe calcaie cu directia baie, vreau sa imi curat fatza, sa pun gelul ala si apoi crema si un pic din fardul piersica de weekend si gata, ma reintorc minunata ca o diva. Doar ca......
Usa se deschide in urma mea si Ubi ma prinde de mana.
Heei unde fugi fara un pup?
Eu ii zic ascunzandu-mi fatza:
Ooo lasa-ma nitel, stii ca am cearcane cand dorm mult, cred ca sunt cam sifonata.
Se pune in fata mea si cu ochii lui mari fixandu-ma imi zice:
Esti frumoasa si stralucesti!
Imi tin respiratia ca sa imi pot inghiti lacrimile de roua. Ne stim de ataaat timp si inca ma topesc cand vad cum ma priveste.
Uit toata graba de "a ma aranja" de weekend, ma pierd in bratele lui si in sarutul lui. Cred ca o sa port puloverul din vacanta, mi l-a daruit el intruna din zile. Pe el scrie:
Urc scarile de data asta cu alt gand: nu-mi trebuie nimic in plus. Un pic de mascara totusi....:)ca sa am ochii mari si sa vad mai bine! :)

8 comentarii:

  1. "And I say, yes, you look wonderful... this morning ! " :))
    Dar poate sa-ti cante si diseara, uite aici varianta.... hahahaha!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=fxAiUq8yn34
    Ella

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci încă mai pot să visez, că există atâta romantism și în viața reală, nu numai în filme! :))

    RăspundețiȘtergere