vineri, 6 mai 2016

Ce buna e o cafea de dimi

Mai ales daca e Mocha, de la Starbucks, are frisca si topping de caramel, si e vineri dimineata.
Si vinerea e inainte de vacanta! deci....yuuuppiii!

Ieri ne-am distrat mult, a fost o zi altfel :) am inceput-o foarte de dimi, pt ca trebuia sa termin ceva pt o sedinta de la pranz(noroc ca sedintele incep mult mai tarziu si nu tb sa lucrez chiar cu bad old fashion stress).
Planul era si mai de dimi, dar cum parul nu statea bine si crema de par mai mult a inrautatit lucrurile, a urmat un dus rapid, apoi daca tot eram in zona hai sa pun si tratamentul, si de aici m-am trezit ca s-a facut deja ora 6!

Am inceput sa lucrez cu spor, intre timp s-a adunat gasca pt vizita celor de la clinica. Nu, nu suntem bolnavi, a fost o vizita standard, pt evaluarea conditiilor in care cresc copiii. Mno, sfatul meu in orice chestie: nu cere parerea altora! cate povesti de groaza am putut sa aud, cate sfaturi ca sa eviti nush-ce-uri..Frate, daca iti iubesti copilul si il cresti cu toata dragostea, de ce atata frica si teama de autoritati? Ma rog, am fost ca strutul, i-am ignorat pe toti si am asteptat ''acritura''. ''Acritura'' era o blonda faina si funny, a fost dragoste la prima vedere pt mogaldel, care dupa ce a topit-o cu zambetul si privirea lui slick, a inceput sa ii care cadouri! Parfumurile mele, trusele de machiaj, erau frumos insirate la picioarele doamnei. Evident ca s-a lasat cu pupi si imbratisari, rasete cat cuprinde.

Am discutat si despre vaccinuri, soc si groaza daca eram in tara! Cate discutii (nepotrivite) aveam acasa cu personalul medical doar pt ca eram atat de indolenti sa intrebam de efectele secundare!...Tin minte si acum cum ne-oficial am fost felicitati pt ca am cerut ca spitalul sa isi asume responsabilitatea pt vaccinul impus de stat, si tin minte si solutia oficiala: platiti daca vreti un vaccin mai sigur.
Aici lucrurile sunt altfel, nu e nimic obligatoriu, in sensul ca si cel obligatoriu poate fi amanat. Gradinita si scoala nu sunt conditionate de vaccinuri, si nici ingrijirea ''eventualelor'' boli nu e conditionata de ele. Dar naaa...poate locuim noi intro tara mai necivilizata decat Romania (riiiight...)

Vizita a fost scurta, cat o cana de ceai pregatita de Ubi. La final ne-a zis ca suntem cea mai cool familie din zona, ca avem cea mai funny casa, ca prima ei impresie a fost ''oamenii astia sunt nebuni,, asta-i loc de joaca nu o casa!'', ne-a zis ca facem o treaba minunata cu mogaldel, care e dezghetat si cu bun-simt (trebuia sa ne vada si la orele serii cand oboseala ii da niste idei woow). A fost interesanta discutia dintre ei, pui mic nu s-a dezmintit si a dat raspunsuri de ne-a dat pe spate de ras :) 
Am avut un sentiment super, sa fii felicitat pt ca faci o treaba minunata, mno..nu era ca si cand nu stiam asta, dar a fost frumos sa auzim ca suntem cea mai cool familie de pe strada :)

Dupa vizita am udat florile, speram sa creasca mari si frumoase, eu mi-am continuat pregatirile pt sedinta in timp ce trupa norocoasa a iesit cu trotineta, fugareli de matze, bagat nasul in treburile altora (pui mic e foarte curios, vecinii mai in varsta sunt topiti dupa el si ii fac toate hatarurile).

Ziua de munca a trecut repede, cu laptopul in gradina din spate, cu fatza la soare (extra make up azi, ca sa ascund parleala de la soare)

Seara a fost si mai faina, cu un ceai revigorant baut seara la 11, din cana ''GM Beautiful''.

Paranteza: ciudat cum m-am pierdut in toate detaliile primei parti a zilei, incat acum nu-mi mai stiu sirul ideilor pt jurnalul de seara :))

Am o scuza: suntem pe ritmul de weekend!

6 comentarii:

  1. N-ar fi rau sa existe si aici un control al familiilor, sa se verifice daca ai ce sa le oferi copiilor, daca sunt îngrijiți si hrăniți, daca sunt fericiți si daca lipsesc a abuzurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate asta ar putea sa o faca invatatorii, si apoi dirigintii. Ei ar putea sa vada din comportamentul copiilor daca ceva nu e in regula.

      Ștergere
  2. Aici multi copii mănâncă doar cornul si laptele de la scoala. E groaznic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite....ca e bun simt sau constiinta morala..aici oamenii cu o situatie buna doneaza lunar o suma de bani, pt diferite cauze. E o rusine sa nu donezi dacs poti si e o rusine sa vb public ca faci asta. Insa felul in care oamenii de aici rezolva uniti problemele, singuri, fara sa faca scandal, e incredibil!

      Ștergere
  3. ar fi bine sa fie ceva de genul si la noi...
    bine, nu sunt de acord cu extreme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Extremele nu ajuta pe nimeni, mai cu seama cand sunt interese ascunse...

      Ștergere