luni, 12 iunie 2017

FY

-Si ce sa le faci? Nu poti sa schimbi lumea! Daca te iei dupa ei, ii lumea plina de sfinti fara de pata! Si daca nu is sfinti, atunci sigur is oameni perfecti! Da ii vai de c__rul lor!

(O ascult cu ceva nervi, imi vine sa ii scutur pe toti, sa simta cat sunt de gaunosi. Vorbeste apasat, cu accentul ei de sibianca. Si mi draga tare. Ca printre multele ei calitati, ceea ce se vede prima data e bun-simtul si modestia. Si e desteapta foc si priceputa tare, si face cariera pe meritul ei...dar nu despre ea e vorba. Ci despre ei. Si ele. "Sfintii" lumii noastre...)

-Nu putem sa schimbam peste noapte, dar facem 5 schimbari in jur, alti 5 or sa faca fiecare cate 5 schimbari, si aia 25 or sa faca la randul lor la fel. Si exponential ii scoatem pe tusa!

Imi povestise de niste discutii auzite la coada de cafea. Cum "printesele" o comentau pe "lesinata aia" din fotoliu. Motivele ....atat de frivole pe cat erau si printesele..Si mi-am amintit de cate ori am auzit eu astfel de vorbe, fie ca eram eu subiectul, fie ca erau altii. Si e drept ca astea spun totul despre "sfintii''lumii, si nimic despre victime, insa panza raului e atat de intinsa incat lipsa reactiei si ingaduirea sunt la fel de grave precum infaptuirea.

Am mai scris despre subiectul asta cu vreun an in urma....faptul ca scriu din nou..ii naspa (vorba ei) insa e semn ca mai e loc destul fck right back 2u!

Asa ca data viitoare cand auzi pe cineva:
-comentand de infatisarea altuia, da-i cu FY!!! Si daca esti cumva printre aia de comenteaza de freza/tinuta/ridurile/moaca de urata/ manichiura/ parfumul/mersul/postura/ticurile cuiva.....gandeste-te ca la varsta ei, sau peste cativa ani ai sansele sa fii mai pleostita si cu toate alea picate mai rau decat aia de care razi. Pt ca... principiul al 3lea al fizicii clasice

-comentand de inteligenta cuiva, da-i cu FY!!! Si daca faci tu asta, fii sigur ca in lume sunt sigur cateva miliarde(pfaaaaaaa) cu mult peste IQ-ul tau.

-comentand ca nu-i place barfa si prefacatoria (........😁😁😁😁😁😁😁) opreste-i vorba la primul impuls de "lasa draga si cu aia, ca o stiu eu cat e de....."

-laudandu-se cat de buni sunt ei si cu sufletele curate pline de iubire.... da cativa pasi in spate si fii atent cat de ....crestina le e viata, gandul, fapta, dorinta...

-stiind mai bine decat tine ce gandesti/ simti/ spui....cel mai bine e sa ignori, pt ca prea-desteptii aia cred ca le stiu pe toate, si nimic nu-i schimba.

-observa ipocrizia si fatarnicia, ca astea toate se vad si ies la suprafata. Nu le tolera, nu le ingadui, ca devii partas.

Schimba lumea in jurul tau, si nu te lasa descumpanit.

Colegul meu irlandez mi-a zis odata o vorba mostenita, care mi se pare acum tare potrivita:
With God by your side, and nothing evil in between!
Ai curaj si schimba lumea!

2 comentarii: