luni, 27 iulie 2020

Bunul


Saptamana cu de toate, per ansamblul buna. Avem intelepciunea sa invatam din greselile noastre, dar mai ales ale altora. Ne-am invatat tot mai bine cum sa ne descurcam cu cei ...diferiti. 
Oamenii vad in jur dupa tipicul lor, judeca dupa tiparul lor, si se comporta cu altii dupa ce si cat poarta in suflet. Ma uimeste inca nepasarea si indiferenta unora pt problemele altora. Si raceala inimii...
Poti doar sa constati si sa treci mai departe. Si sa nu faci ca ei.

La munca avem amandoi o perioada aglomerata, jonglam cu munca de acasa, la ore nefixe. Dormim tarziu si ne trezim devreme. Limonada si cafeaua sunt nelipsite, n-am mai avut cand sa coc ceva de casa asa ca biscuitii de ceai merg deocamdata.

Am reusit o curatenie adevarata la parter, am aruncat cativa saci de gunoi si am improspatat casa. Lejeritatea casei se simte si la minte, totul parca-i mai usor.

N-am mai iesit in escapade, ploua de rupe locul de o saptamana, vara ca in filme.. Poate e mai bine, recuperam bucuriile casei.

Dar ca sa nu mai zic ''nimicuri'' si sa revin la ce e mai important: in tot ce faci, nu fii egoist.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu