sâmbătă, 3 iulie 2021

Dis de dimineata

7:30..sar din pat intrebandu-ma cum de am dormit atat. Incerc sa imi dezmeticesc neuronii gandindu-ma ce sedinte am la prima ora, daca sa trezesc baietii acum sau dupa ce pregatesc micul dejun. Intru in baie, ma speriu in oglinda, cearcane si ciufuleli cat cuprinde. Cum o sa te descurci azi cu infatisarea asta? :) Nu reusesc sa-mi aduc aminte ce am facut ieri la munca ca sa stiu ce zi e azi. Chiar asa, ce zi e azi? Intru in dormitorul mogaldetei cautand iPad-ul…il deschid…e sambata! Sam-ba-ta! Cum sa uiti ca e sambata?! 

Si dintro data imi iubesc cearcanele, o sa pun o masca pe ele imediat, imi iubesc ciufuleala pt ca spune I don’t care! tare si limpede. Las baietii sa doarma si eu cobor la parter ca sa umplu bucataria cu mirosul cafelei, dau iama in macaroons si deschid usa la gradina. Miroase a vacanta. 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu