duminică, 7 august 2022

Competitia


Cursa e prin fata casei. Cerul e survolat de elicoptere. Avioane și elicoptere. Și pescăruși. Avioane, elicoptere și pescăruși. Fluiere, hărmălaie, urale, valuri de aplauze. Come on Englaaaand!

Hai Anglia, imi zic in soapta! hai sa prindem Australia din urma (nu de alta..dar..)
Imi intind sezlongul, limonada e langa, pe masuta. Tot acolo e si revista cumparata luna trecuta, nu am avut timp sa citesc nici măcar titlul de pe coperta. Mă așez pe șezlong, și în momentul ala de zero gravity, simt cea mai adâncă relaxare: adierea ușoară de vânt, caldura soarelui pe picioarele întinse, limonada răcoroasă..mușc paiul și simt aroma intensa de lămâie. Pufosenii albe de nori, pescărușii planează curioși peste oraș, zumzaieli de albine, flori colorate în curte, fluturii atrași de toată vibratia asta de duminica.
Un perfect alcătuit din bucăți mici de fericire.

Harmalaia se inteteste, imi scot nasul in fata casei sa imi vad băieții. Voinicii mei s-au adunat sa participe activ la cursa! Juniorul isi ia rolul în serios! Come on lads, you're inspirational! Topaie, striga toti intrun glas: Englaaaand! oamenii aplauda! ...și asta nu e nici măcar grupul fruntaș! oamenii ii încurajează pe toți deopotrivă! parca mai abitir pe cei la mijlocul cursei! știi cât de uimitor e asta? sa încurajezi, fără sa judeci! ador momentul asta!  Liniștea dintre ture: juniorii sunt toți pe paturici, jumulind câinii veniți cu stăpânii la cursa, nu știu care sunt mai fericiții: juniorii sau câinii care în sfârșit au făcut rost de niște ''jucării'' mai mari numai bune de lins! Nu durează mult și ii văd cu nasul în jocuri..mama lui de Nintendo (de parca nu noi l-am cumpărat...). Doamna a carei grădina a fost cotropită de băieți iese din casa cu un platou de cârnați, pastries și limonada la cana mare. Nici măcar nu ii știe pe copii, dar s-a bucurat cu ei toată dimineață.
Un perfect alcătuit din bucăți mari de omenie.

Ma intorc in curte, calc pe covorul încins de soare, miroase a mare. Și a limonada. Îmi iau revista și dau prima pagina. A meritat așteptarea.

4 comentarii: