joi, 28 februarie 2013

A new world

Am intrat de o saptamana pe un alt taram, cel al "carutasilor de trotuar"! cu bebelu bine camuflat, ca totusi suntem la munte, iesim la plimbarea zilnica, toti trei!  si ne plimbam cate o ora, chiar mai mult, timp in care suntem noi, cu toate cele bune, cu pupici la tot pasul :) si ne plimbam pe aceleasi stradute pe care de-a lungul timpului ne-am plimbat prieteni fiind, apoi iubiti, apoi logodnici, apoi casatoriti, apoi "gravizi" si iata, parinti! decorul e in mare parte acelasi, blocurile si-au schimbat culorile nitel, magazinele si-au mai schimbat profilul, dar in mare parte decorul e neschimbat. Noi suntem altfel si asta ne face sa vedem totul cu alti ochi, in fiecare etapa cu alti ochi.
Si dupa cum ramasesem dupa "Citadela" cu expresia "vorbesti de cocosati si vezi numai cocosati peste tot", iata ca a venit vremea sa constatam ca sunt o puzderie de carucioare la plimbare in cartier! cel putin o duzina! avem cu totii cam acelasi traseu se pare, toti ne cercetam fetzele cu privirea aceea "nici tu nu ai dormit?":) si unii mai curiosi fac totul ca sa vada bebelusul companionilor. Azi ne-am intalnit cu un cuplu, posesorii unei fetite de 9 luni! ce mare ni se parea grisina lor! :) am inceput sa facem schimb de informatii, sa  facem haz de nepriceperea noastra si de toate cele ce deriva din ultra-grija specifica primului copil. A fost ceva...altfel, frumos! suntem intr-o alta etapa a vietii noastre. :)) am stabilit sa iesim impreuna la plimbare, cand ne permite vremea :) It was fun! :)

8 comentarii:

  1. E bine ca mergeti cu "grisinica" la plimbare! Si statul între 4 pereti este "obositor" si provoaca insomnii!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem noi mai entuziasmat decat bebe sa ne uitam dimineata pe geam! cum vedem cer senin incepem sa facem precum catzeii nerabdatori sa iasa la plimbare! :)) bebe doarme...ca daca ne-ar vedea cum ne comportam ar refuza sa fie vazut in public cu noi! :)))))

      Ștergere
  2. A iesit sorele, era si timpul pentru o plimbare:) Mereu o sa fie ceva nou de acum, dar am eu o presimtire ca si asa, cu lucruri noi, cu nepriceperea si cu insomniile zambeteul ala larg de pe fetele voastre nu dispare niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu nu! e aici pe fetzele noastre! zici ca am inghitit fiecare cate un umeras! :)))) foarte haios e ca ne-am trezit ca am dobandit mutritele lui mocutza! are bebe niste mutrisoare.....radem oricat de obositi am fi! .......si-l imitam! :)))

      Ștergere
  3. Asa invatati...unii din experientele altora. Peste cateva luni, si tu vei fi experta comparativ cu alte mamici, Mona draga :)

    RăspundețiȘtergere