marți, 19 februarie 2013

Perfect moments

Ieri mi-a zis Ubi in fatza ca arat precum un zombie! De regula ma "opun" complimentelor, ca naaah, asa sunt eu, dar de data asta am simtit ca are dreptate. Fatza alba precum laptele am vazut si eu in oglinda. Asa ca m-a trimis la plimbare. Efectiv la plimbare. Au ramas ca baietii in casa impartind quality moments si eu am iesit....Cu inima stransa, pt ca mi-e greu sa stau departe de ei! imi venea sa gonesc pe strazi doar ca sa ma intorc mai repede la ei! Cu greu m-am obisnuit cu aerul "de afara", cu agitatia strazii, cu masinile....Am mers in parc, tarandu-mi picioarele, luptandu-ma cu inertia de a ma aseza pe toate bancile! nu de alta dar sigur as fi dormit! :) Asa ca am vorbit la telefon :)Si m-am intors dupa o ora cu forte proaspete (riiiiiight :))) ) si cu ditamai somnul! :)
Si am citit o carte ("Rataciri" Horatiu Malaele), v-o recomand. Am citit-o dintr-o inghititura, si am ramas cu un gust bun...savuros! E o relaxare! si e atat de profunda daca alegi sa o citesti cu rabdare!
Si mi-am savurat cafeaua Julius Meinl :) si mi-am imaginat primile iesiri promise: cu scumpii mei, si apoi cappuccino cu Rontzi! si cu o prajitura! :)
Si am intrat in lumea magazinelor online, pt ca nu stiu cand mai prind un tur de magazine.
Si am dormit.....candva, catva!
Si mi-am pupat scumpii, si am gagait toti trei :)
Si m-am mobilizat sa ma reimpac cu "my girlie moments"!
Si a fost o zi frumoasa! :)
Placeri vinovate......
 
 
 
 
Dupa-amiaza visata
My girlie moments
 
 
 

8 comentarii:

  1. vine primavara si iesiti cu totii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am iesit deja! azi! prima noastra plimbare in parc! asa faaaain! :)

      Ștergere
  2. O gura de aer face bine la toata lumea!
    Bebita nu a fost afara înca? Este destul de marisor ptr "o gura de aer"!
    Zi frumoasa, odihneste-te ptr ca daca esti foarte obosita nu ajuti pe nimeni! Nici macar pe tine! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de sfaturi! teoretic le stiu si eu, dar mi-e greu sa le pun in practica!....
      Bebe a stat prin fatza geamului la aer pana acum, insa azi am iesit toti trei in parc, a fost super frumos!
      din pacate vremea nu se anunta prea prietenoasa in urmatoarele zilele si pe ploaie nu iesim afara!

      Ștergere
  3. Cred ca poti sa-l scoti pe cel mic pentu 10-15 minute la inceput. Apoi sa cresti incet-incet durata iesirilor.
    Mona, a avut dreptate sotul tau. Nu e bine sa devii o mama lipita permanent de copil. Nici macar copilului nu-i face bine asta. :) Tie nici atat.
    Trebuie sa mai faci cate o pauza, sa-l mai lasi singurel, sa doarma sau sa stea eventual cu sotul tau daca ti-e atat de teama ca i se intampla ceva.
    Sper ca grija ta este asa doar acum, la inceput. Cu timpul, copilul poate fi sufocat de o atentie exagerata. Chiar daca totul e doar din iubire nemarginita.
    Daca ai o carte Mama si copilul vei vedea ca am dreptate. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) azi am fost afara toti trei aproape o jumatate de ora! :) in fiecare zi a stat la aer bebel si apoi a dormit beton!
      nu stau lipita intruna de el, in perioada in care doarme rezolv mici trebushoare prin casa, citesc, mai fur un somn..:) Ne-am pregatit din timp cu documentarea, dar mai schimbam lucrurile din mers! :)
      a fost mai greu in primele saptamani, pana ne-am facut programul. In plus nu am avut voie sa fac miscare mai deloc la inceput. De cum am primit unda verde, am tasnit-o! :)

      Ștergere
    2. OK! Inseamna ca o sa fie foarte bine! Succes! :)

      Ștergere
    3. Asa speram si noi, ne dam straduinta! in schimb e tare bine sa stii ca avem la cine apela pt pareri si sfaturi, asa ca multumim tuturor! :)

      Ștergere