marți, 5 februarie 2013

We did it honey! :)

Sprijinul meu, stalpul meu cand ziceam "e greu maimuta"! aproape 9 luni ai fost umbra mea, sufletul meu, tot ce aveam nevoie! si pt ca nu stiu cat de suficient am zis asta. uite mai zic o data! Esti inima mea, esti lumea mea, esti tot ce poate fi mai bun si mai frumos! si-ti multumesc de mii si mii si milioane de ori! xoxo
P.S: Tie, celei care crezi ca le stii pe toate, celei care crezi ca "face doar bine", ia o pauza si gandeste-te bine cat drept ai sa te implici in viata altora? si mai mult de atat, cine crezi ca iti da dreptul? daca intradevar esti atat de fericita cu viata ta, ce rost mai are sa te amesteci intr-un trecut demult apus? cat de greu iti mai poate fi acum sa accepti ceva petrecut cu ani in urma, din voia Domnului, asa cum spui si tu? Suntem fiecare pe un drum, asa cum ni l-am ales! respecta intimitatea unei familii si nu te mai amesteca! nu mai du vorba, nu mai trambita! vezi-ti doar de ale tale! si nu incerca sa faci rau! pt ca intotdeauna what goes around comes around! esti sigura ca poti plati pretul faptelor tale?

4 comentarii: