vineri, 22 februarie 2013

Reflexii in oglinda


16 comentarii:

  1. O reflexie tare ... romantica! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumi! vacanta de iarna....rataceam prin piatete ca doi porumbei! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost şi eu acolo dar, am rătăcit toate pozele :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iaaaaics! poate la vara se mai face de o vacanta si o sa ai poze noi! :)

      Ștergere
  4. o reflexie plina de calm...da cred ca e tare frig acolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In decembrie anul trecut, de Craciun erau 12grd, era mai cald ca acasa. Insa in ziua in care am facut poza era ceata si vant si s-a simtit frigul mai tare!

      Ștergere
  5. Tare frumoasa fotografia! Pare a fi liniste, calm si relaxare. :)
    Bine te-am gasit si zi frumoasa sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit! Intradevar, in acea zona erau putini turisti, nu erau magazine, era multa liniste!
      Weekend frumos!

      Ștergere
  6. E-n Venetia? Tare frumoasa reflexie! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Incantatoare imagine!
    O zi senina îti doresc !

    RăspundețiȘtergere