vineri, 8 februarie 2013

Reflexii in oglinda

Pt Elly :)

14 comentarii:

  1. are ceva abisal reflexia asta dar imi place teribil de mult...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E facuta intr-o seara, in Venetia...."Soarele" din coltul fotografiei era de fapt un reflector! era o lumina ciudata....de noapte-zi!

      Ștergere
  2. Daca e pentru Elly nu mai zic nimic! :((
    (sunt geloasa!) :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta fotografie!
    Frumoase valurele colorate! Parca-i apa in care un pictor isi umezeste pensula... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai uitat :)
    Ma magulesti, desigur. Ai inteles cat de mult mi-a placut aceasta fotografie-reflexie daca n-am uitat-o timp de luni de zile... Mi se pare fantastic de frumoasa.
    O seara plina de acea liniste speciala, draga Mona!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare ma bucur ca iti face placere! cum sa uit?! interesant e ca desi a trecut un an de cand am facut poza inca mai am senzatia aceea de liniste deplina pe care am simtit-o cand am vazut "cadrul!" noroc ca am avut camera la indemana! :)

      Ștergere
    2. S-a intamplat bine. Fiindca era ceva de neratat.

      Ștergere