miercuri, 2 octombrie 2013

Grumpy puppy


8 comentarii:

  1. Ce botic a facut.Nu arunca jucariile?Ca sa nu ma mai aplec mereu dupa ele ,eu le-am legat cu diferite pangici, ca pe nepotica mea o distra sa le arunce.Sa va traiasca ,sa se faca mare si sanatos. Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba da! ba da! le arunca si eu i le adun! ne distram amandoi :)

      Ștergere
  2. S-a bosumflat pentru ca girafa a vrut somn de voie?! Doar ca nu reproseaza lenea ce-a dat peste jucarii! :))
    Ce dragut-dragut e! Mi s-a animat creierul si s-au calmat "dracii" agitati cu ocazia imposibilitatii postarii unei poze pe blog! Ce inspirata am fost ca am trecut pe aici! :)
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a prins bine! :) era bosumflat ca nu il iau in brate :)

      Ștergere
  3. Cum sa nu'l iei in brate cand il vezi ca se bosumfla asa dragut:x

    RăspundețiȘtergere