joi, 17 octombrie 2013

Love to write

 
Imi amintesc de emotia puternica a copilariei, clasa I, stiloul cu penita de aur! Mirosul de cerneala, emotia caligrafierii perfecte...ma simteam un om mare! trecusem de la creioanele colorate pe care le toceam acasa, la provizoratul creionului ce-mi dadea siguranta ca orice greseala poate fi reparata cu guma de sters, si acum, deodata...el, stiloul cu penita de aur! Nu mai exista o a doua sansa! trebuia sa iasa bine din prima! si emotiile stateau pana terminam de scris pagina! cum era sa gresesc tocmai la sfarsit? asta ar insemna o pagina rupta si refacuta! invatatoarea noastra nu accepta corecturi, asa ca...emotiile sunt si azi cand scriu cu ceva mai definitiv ca pixul! Doar ca intre timp emotiile acelea au fost inlocuite cu placerea scrisului! si am umplut caiete intregi de jurnale, e toata povestea noastra acolo! :) apoi jurnalul de sarcina, cu cele mai mari emotii :) si apoi jurnalul lui bebe, cu cele mai placute emotii :) Si de ceva vreme, scrisorile! :) catre oameni dragi, ce impartasesc aceeasi placere a scrisului! :)

6 comentarii:

  1. Sunt putine persoane tinere care sa aibe "placerea scrisului"Asta e un mare DAR si talent al tau.Multi nu stiu macar sa scrie.In cercul acesta in care ma invart ,sunt multe persoane cu asemenea calitati ai sa vezi. Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrisul meu merge mai bine cu pixul, adica scriu mai frumos cu pix, pix subtire...pentru ca scriu cu litere de tipar si destul de mic, bine, in utlimul timp am inceput sa scriu putintel mai mare, dar tot mic e :))
    Iar placerea de a scrie..e si la mine, dar la mine e fara talent, sunt doar cuvinte aruncate si lipsite de farmec si inspiratie, la tine in schimb e altfel...stii cum sa le asezi in fraza, in structuri...le dai un farmec.
    Scrisorile:)) unei singure persoane i'am trimis...i'am trimis de cateva ori...dar doar atat ...si doar atunci

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e o pasiune frumoasa. Noi stim, nu-i asa?
    Dar...tu te miri de mine cand fac una si alta si ce fac... eu ma mir cand mai ai timp sa scrii jurnale. Nu as avea... Scrisori n-am mai scris de cativa ani dar scriam multe si cam lungi, cam asa, la vreo 8-10 pagini. :))
    Spor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. timp? hm..dorm mai tarziu si ma trezesc mai devreme! :) in jurnal scriu, desenez, pun poze...sa vezi cum sunt toate in jurul meu! :) si eu scriu multe pagini de scrisoare! :))

      Ștergere