duminică, 20 octombrie 2013

Ihiim


8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da da.. stai sa jungi la faculta si sa vezi atunci cum se schimba preferintele :)

      Ștergere
    2. Accesoriile imi plac :)) si acum am inele si bratari...ba chiar pana anul trecut aveam muuulte bratari :)) dar imi plac mai mult cele argintii :-" acum am 2 inele de argint, 2 bratari de argint, ceas cu o curea metalica si lant de argint :)) Si nu trebuie sa fie neaparat de argint, dar culoarea argintie da:))

      Ștergere
  2. Imi place ciocolatiul, am si eu in garderoba culoarea acesta. Ai creat o tinuta casual foarte draguta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-o vreme era si culoarea mea..Am schimbat macazul acum vreo 5 ani si curcubeul a dat navala in sifonier :)

      Ștergere
  3. Culorile toamnei...cam triste. N-am decat o poseta maron. Probabil ca mintea mea respinge toamna...cu totul.

    RăspundețiȘtergere