joi, 31 octombrie 2013

Ooh Boy! :)


7 comentarii:

  1. Si asa va ramane mereu indiferent de cate alte povesti vei mai auzi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai Ralu! scrieti-va povestea! :)

      Ștergere
    2. Nu se poate:)) Daca vrei iti spun una a dracu de frumoasa, dar care nu are happy end...

      Ștergere
    3. daca nu-mi povestesti aici, scrie-mi pe email!

      Ștergere
    4. Daca vrei varianta detaliata trimite'mi un mail la zdwuby_r4luk4@yahoo.com sau zdwuby@gmail.com (eu am mailurile publice deci nu'i problema ...d'asta ti le si las ca sa nu'l lasi tu pe al tau in comentarii..pentru ca nu'l am:"> ) daca vrei varianta scurta pot sa'ti las si aici, dar varianta scurta e cam ce am scris mai sus: o poveste foarte frumoasa, dar care nu are happy end

      Ștergere