vineri, 11 octombrie 2013

That's me

Sau in cazul meu, cu vreo 3 ore mai devreme! bebe doarme pe toate partile in patutul lui, draperia trasa....si in restul casei zburd eu! trebuie sa ma trezesc inaintea lui daca vreau sa fac ceva treaba mai serioasa prin casa! si: dushul, spalatul si uscatul parului, serul "de dupa", apa micelara pe fata, crema hidratanta, hainele de sortat, curatenie (spalat mobila, geamuri, parchet), spalat sau calcat hinute, aranjat in dulapuri, gatit, apoi parte usoara: citt si raspuns la emailuri, trezirea lui bebel, pupicii si joaca de dimineata, lapticul, apoi joaca lui bebe, mic dejunul meu, si restul de blogareala, sucul lui bebe (masa lui preferata! ;p), somnicul dupa suc, alta portie de joaca si Sophie de rontait, supa de pranz, plimbaaaareaaaa prin soare, apoi acasa, piureul de  fructe si cereale, alta joaca si poze si joaca si mers la 90 de grde eu - bebe topaiala, joaca de seara, baita (sau mai bine zis taifunul de seara), lapticul, adormitul bebelului (muzica si dans ;p) si apoi gata! somnic! noi picam lati! totul e si mai si cand vine ziua de cumparaturi si platit alte alea....nu, ziua nu-i destul de lunga!

8 comentarii:

  1. Am fost alaturi de o mamica si am constatat ca timpul e prea scurt.Eu te admir ca te descurci singura,chiar daca uneori stiu ca mai bombani,e firesc si normal.Timpul trece dupa cum constatam si bebe se face mare,apoi ne miram ca a crescut prea repede.Toate bune va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai deja mi se pare ca a trecut timpul prea repede! parca nici nu l-am simtit! :)
      multumim pt urari! :)

      Ștergere
  2. Ehe... Trece repede... Iar mie mi se pare că a trecut un semestru de la vacanță!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ai activitate timpul trece fara sa'ti dai seama. Adica mi se pare mie ca bebe a crescut foarte repede cand il vad in poze, parca ieri ni'l aratai la spital in bratele tale, d'apoi tie, care esti zi de zi cu el :) Maine poimaine il trimiti la gradinita, apoi scoala si inainte sa'ti dai seama vine la tine cu viitoarea nora :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai mai! sa nu ne grabim chiar asa! it takes years and years! :)

      Ștergere
  4. De fapt cred ca nici n-ai timp sa observi cum trece timpul. :)
    E destul de greu cu un bebelus. Abia dupa un an va fi ceva mai usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tare mi-e ca atunci o sa fie mai greu!...incep munca la anu'

      Ștergere