duminică, 2 aprilie 2017

Doar 50 de lucruri

Ella  are idei super faine care se lipesc repede, cea cu 50 de lucruri e una din ele :)
Cine a avut nebuna rabdare sa imi urmareasca jurnalul in ultimii ani, cred ca poate spune deja cam care ar fi cele mai dominante 50 de lucruri despre mine (hahahahaha sunt putin sarcastica cu mine acum :) ), asa ca nu stiu ce as mai putea spune nou. Nu fac insiruirea intro ordine a prioritatilor, ci pur si simplu aleator!

(P.s Scriu la postarea asta de o saptamana, nu pt ca as fi eu vreo personalitate prea intensa, ci pt ca..timpul ;p)


  1. For the love of coffee! Uite si primul lucru! ador cafeaua, in toate formele ei, rasfatata cu frisca si alte sprintzuri, insa de ceva vreme o prefer la filtru, simpla, indulcita.
  2. Cafeaua e momentul meu de analiza, fie in discutiile cu prietenii, fie in momentele de eu-cu-mine. Chiar si cand se intampla sa beau cafeaua in sedinte sau in toiul muncii, de fiecare data pic pe ganduri, imi mai dau seama de ceva, mai ''realizez'' ceva..
  3. Sunt introvertita, cu dozaj limitat de extrovertire. Ma exteriorizez atunci cand chiar simt ca trebuie sa ies la lumina. Nu imi place centrul atentiei, nu il caut, nu am nevoie de validarea altora ca sa stiu cine sunt.
  4. Am rabdare, multa. Insa doar in chestiunile importante. Pt cele mai usurele asa...iti spun dinainte care e surpriza, inainte sa apuci sa desfaci funda cadoului :)
  5. Sunt un varsator...vreun 80%..restul de 20% e capricorn :)
  6. Imi plac gadgeturile, noutatile, ineditul, lucrurile care scot omul din cochilia banalului.
  7. Imi place sa inventez, prin urmare jobul meu
  8. Nu imi place sa fac lucrurile ''pt ca asa se face/ asa se cade/ asa am facut mereu''.Chit ca nu ies mereu castigatoare, prefer asta decat sa ma incadrez intrun trend banal.
  9. Invat permanent ceva, ma schimb mult de la un an la altul......din aceeasi teama de banal
  10. Visez mult cu ochii deschisi. Nu imi fac planuri elaborate, insa visele imi devin directii. 
  11. Cu ajutorul Lui le indeplinesc pe toate. Si probabil ar fi trebuit sa incep cu asta.
  12. Cred intro cale menita sa aduca binele in viata fiecaruia, insa cred ca alegerea de a o urma ii apartine fiecaruia, de unde si atatea rataciri..
  13. Nu imi plac intrigile si manipularile. Cred ca oamenii care au fost o data asa nu se schimba, vor fi mereu asa.
  14. Nu imi plac falsitatile ce tin de social. Prin urmare nu inventesc intrun grup mare de amici, ci intrun grup esential de prieteni.
  15. Sunt sincera. Chiar daca reusesc sa imi musc limba si sa nu graiesc,  ma da fatza de gol, asa ca toti stiu ce gandesc.
  16. Nu imi plac lupii moralisti, sau cei care copiaza nefiindu-si fideli propriilor convingeri.
  17. Nu imi plac oamenii care pun la indoiala totul sau care cred ca stiu ei mai bine (cine esti, ce faci, ce gandesti..)
  18. Imi place sa ma inspir, iau doar ce e mai bun, ca parte a procesului de dezvoltare personala. Suna corny, insa o viata in care nu ai incercat sa devii mai bun, e o viata irosita.
  19. Cred in lucrurile care fac bine sufletului. Oricat ar fi de mic acel lucru, facandu-l pe acela, consumandu-ti energia in lucrul placut sufletului ajungi sa iti incarci existenta cu tot ce e pozitiv.
  20. Imi plac culorile.
  21. Imi plac florile.
  22. Imi place sa decorez casa precum o oglinda a personalitatilor noastre.
  23. Imi plac parfumurile, mult de tot. Imi place sa le combin, nu le cumpar  ca sa ''fiu in trend'', ci le iau pe cele care ma bucura. Imi place sa le primesc cadou :)))
  24. Imi plac toate ''girlie stuff''. Pur si simplu
  25. Am invatat sa nu imi mai cumpar multe haine, ci sa combin piesele. Prefer putine haine de calitate decat multe si proaste.
  26. Nu mai port incaltari cu toc, pt ca nu pot sa alerg pe tocuri :)
  27. Am momente de lene, dar le cultiv...sa fie comfy si cute :)
  28. Imi place sa gatesc  lucruri noi, diferite. Imi place sa incerc toate bucatariile diferite de cea traditionala.
  29. Nu imi place sa fac dulciuri. Desi au inceput sa ''imi iasa'' e prea mare stressul :)))
  30. Imi place ciocolata dark, macarons si inghetata
  31. Sucurile fresh, da. 
  32. Si un pahar de Rose, sau Moscato
  33. Si fructele de mare, Daaa!
  34. Imi place la mare, imi place la munte, lumea e prea mare ca sa nu fii fericit oriunde.
  35. Nu imi plac concediile all-inclusive. Le prefer pe cele de explorare, de descoperire....de oameni, de orase, de culturi noi.
  36. Nu imi plac hotelurile, thank God for Airbnb!
  37. Imi place sa fac poze. Precum un chinez!
  38. Imi place muzica, nu cea zbatzi-zbatzi, ci cea care transmite un mesaj.
  39. Imi place sa citesc. Pana acum 3 ani mereu aveam doua carti pe noptiera.
  40. Imi plac plimbarile, nu pe cele singure. Mereu tb sa mai fie cineva cu mine, nu ma pot bucura de ceva intrat de mult pe cat o fac cand impartasesc momentul cu cineva drag.
  41. Insa imi plac cafelele cu mine singura.
  42. Imi plac orasele cu dinamism. Asta nu tine insa de dimensiune. Poti sa te incarci de energie si intrun oras mic, care duduie de istorie, civilizatie, si personalitati bubbly.
  43. Ador simtul umorului, de cand suntem aici am descoperit ca il poti si cultiva.
  44. Imi place sa nu apartin unui singur loc.
  45. Sunt sotie
  46. Imi place sa am grija de mine
  47. Sunt mama. Imi place sa ma joc cu fiul meu.
  48. Imi place sa descopar lumea prin ochii lui.
  49. Imi place sa il vad cum devine un omulet. Ador tot ce tine de asta.
  50. Si asta imi ocupa tot timpul. 

14 comentarii:

  1. Ai uitat sa scrii ca esti prietenoasa si ai mereu ai un umar pe care pot plange prietenele. Ai uita sa scrii ca esti de o frumusete rara la suflet si gata mereu sa ajuti! Ai uitat tu mai multe dar daca le scriu aici ... mai fac o postare! 😅

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum am zis..investesc doar intrun grup de prieteni ;p

      Multumesc tare mult pt cuvintele tale :))

      Ștergere
  2. Multumesc pentru portret. :) Cele mai multe le-am intuit – inclusiv cele scrise de Ella. :)
    Ceea ce ai scris la pct 3) apreciez in mod deosebit. Mi-a atras atentia - un fel de a spune - si ceea ce ai scris la 8. Subscriu din tot sufletul la 14. Nr. 17 ma duce cu gandul (si) la acei oameni care stiu si CUM / CE ar trebui sa simti, sa gandesti etc..
    Stii, ma bucur ca avem destul de multe puncte in comun. :)
    Iti doresc, cu drag, sa aveti o viata frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare, tare mult pt ce ai scris!
      Multa fericire sa ai, zi de zi!

      Ștergere
  3. prezentarea unei femei atât de active ! felicitări ! mă bucur mult că am reuşit să te întâlnesc ! mult spor în toate câte îţi doreşti, cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai zis tu bine că avem multe în comun. :) Am uitat să zic de cafea - numai dimineața, după aceea nu mai îndrăznesc s-o beau :)), nevoia permanentă de nou și teama de banalitate, sinceritate debordantă, fructe de mare, sucuri fresh, plimbări ”ne-solo”... și mai sunt! :))
    Ciocolată dark cu chilli ai mâncat vreodată? E demențială! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o daaaa, mai ales daca o tii inainte la frigider! :) si cea cu sare de mare e super :)

      Ștergere
  5. doar 50? pai le cam stim...un secretel, ceva? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. am uitat, cine se aseamana se aduna :)))

    RăspundețiȘtergere