duminică, 23 aprilie 2017

He can cook

O saptamana cu soare. A fost aproape perfecta, pt ca jumate din saptamana a fost Sarbatoare, iar in cealalta jumatate..am plutit catre weekend. Toate dupa-amiezele au insemnat tzoacla si parc, vata de zahar, tiribombe si pomi infloriti. Serile in linistea cuibului, cu o emisiune pe care am gasit-o recent, in care participantii gatesc pe rand, in cate o seara, cina pt ceilalti. Era si in Ro o emisiune de genul, dar acolo participantii prea erau "soc-senzational-uitecinesunteu" incat schimbam canalul cu viteza.
Aici oamenii sunt oameni si singurul lucru "socant' e umorul tipic.
Insa treaba asta a trezit in Mogaldel niste talente de bucatar. Inafara cake-ului care se gateste tot la 3 zile, a inceput sa se implice si la pregatirea mesei. Isi trage scaunelul dupa el pana in bucatarie si de acolo e ucenicul bucatar: invarte in oala sa topeasca untul, paseaza bucatarului sef condimentele si ustensilele.
Pofta de mancare a crescut odata cu implicarea piticului in bucatarie, deci daca aveti copii mofturosi la mancare incercati-o si pe asta.
Eu deocamdata ador faza asta de bucatarit a baietilor mei, pt ca imi place tare sa stau turceste pe covorul din bucatarie uitandu-ma la mestericii mei.    

5 comentarii:

  1. la mine e mai complicat, el bucatareste zilnic...dar murdareste tot prin bucatarie, as prefera sa nu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai faceti curatenia împreuna si data viitoare o sa fie mai atent :)))

      Ștergere
  2. Ai avut o isee grozava! Asa îl stimulezi întradevar! Stie "omul" ce pui în oale si stie ce mananca! :)))

    RăspundețiȘtergere