sâmbătă, 8 aprilie 2017

But first, coffee

Am clipit o saptamana. Nu, nu am vreun tic nervos, ci am inchis ochii si cand i-am deschis in milisecunda urmatoare, trecuse o saptamana.
A venit primavara, zile lungi cu soare, totul inflorit, miros de iarba verde, gratar in curtile vecinilor (si a noastra, recunosc), distractia cu filmuletele pe Snapchat a batut povestile de seara (si e super sa fii atat de obosit incat totul ti se pare funny), checul (sau cake cum ne corecteaza mereu Mogaldel) a devenit un must have ;)) Am trei bucatari tot mai priceputi, foarte mandra de cel mic, care chiar urmareste reteta, fara sa mai "oups, asa face mami oul cand se sparge?" (Da maimuta, asa face, la fel ca celelate oua pe care le-ai.....scapat pe jos! )
Oboseala de la munca e maxima...ca peste tot, inaintea vacantelor. Ochii mi s-au cerut in drepturi, mai cu seama de cand Soarele ne-a gasit, asa ca ochelarii de soare! Doua perechi (ajuta-ma Doamne sa nu ii mai pierd), ii iubesc 😄
Covor nou in bucatarie, pt ca prea topaiam toti pe varfuri cand, in picioarele goale treceam de la cald la rece.
Am uitat de cateva ori ce voiam sa spun, vorba juniorului: " tu mi-ai luat vorba din gura, da-mi-o inapoi". A inceput sa se trezeasca si restul casei, asa ca postarea scurta...(si) de data asta.
Ba nu, mai e! (Ca sa nu uit iar). In teorie noi ii invatam pe copii sa vorbeasca, asa-i? Mno, la noi e putin invers, folosim noi cuvinte noi:
                                 gamen = galben
                                 moshcoscheta = motocicleta
                                 par-patz = scooter
                    masina cu 3 roti = trotineta
                                saass = biscuiti Ritz
                    mancarica lui mama = orice fel de mancare cu sos de rosii
                                 ou de Pasti = ou fiert
                                 curentic = curent electric
                             mau gaasa = orice pisica
                              picioiul = piciorul
                              babon = balon

               Completez cand imi mai amintesc. Gata pui, am scris!

8 comentarii:

  1. ihii, azi nu am apucat sa beau decat jumatate :(...cafeaua!
    avem si noi- lecopatic...pt deget!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, simpatic dicţionar-este bine să i-l aduceţi aminte când va fi mai mare, aşa ca să se distreze şi el !!! plăcută atmosferă pe la voi ! mă bucur din suflet ! vă doresc multă sănătate şi o duminică minunată !

    RăspundețiȘtergere
  3. Încerc să-mi închipui cum sună ”moshcoscheta” din gura lui Mogâldel. :)

    RăspundețiȘtergere