sâmbătă, 8 ianuarie 2011

An nou

Chiar mi-era dor sa scriu! aproape in fiecare zi imi propuneam ca, fie ce-o fi, sa sacrific o ora din somn si sa scriu! Dar cum oboseala avea castig de cauza...ashta este!
Ultimele zile ale anului trecut m-au prins intr-o stare de fericire, atat de frumoasa..Pluteam deasupra tuturor si nu-mi puteam face nici o grija! starea aceasta o mai am doar cand merg la Sighisoara, la manastire. Cu atat mai mult am simtit frumusetea fericirii! Noi doi, doi euforici, luminosi si visatori, dupa cum ne spuneau prietenii! :> am mers pe nori! si inca mergem! nu trece zi in care sa nu le multumesc ingerilor pt fericirea ce ni-o dau! :) Ma bucur de toate momentele acestea, pt ca e inceputul nostru in familie! noi doi! :)
Facusem si eu ca omul o "trecere in revista" a anului trecut! "un an bun!":)) vacante frumoase, calatoria in Germania, eu mai matura, mai intelegatoare in primul rand cu mine(lectie destul de greu de invatat pt mine, pt ca multi ani ma obisnuisem sa iau asupra mea toate vinele, mai ales ale celorlalti..Pe scurt, ma invinovateam pt orice!), mai obiectiva (am decis la un moment dat, sa nu ma mai consum pt cele pe care nu le pot schimba, sa nu ma judec pe mine aspru pt atitudinea oamenilor, sa ignor tot ceea ce nu ma afecteaza..Spre exemplu, pt ca asa mi se parea "logic", ma consumam pt toate lucrurile care nu mergeau bine la munca! nu facea bine cineva ceva, ma apucam sa lucrez ca nebunul, chiar fara pauze, "ca sa fie bine". Stiam ca nu se va tine cont de asta, poate chiar imi faceam dusmani, dar nu ma simteam eu bine pana nu stiam ca "e ok". Se chinuia Rontzi sa ma faca sa inteleg ca ma agit in zadar, ca pun la inima ce nu trebuie, ca-mi dau silinta in ceva ce nu merita..eu aveam cosmaruri daca treaba nu era facuta! am plecat o luna in Germania, am vazut in ce liniste si calm se lucra acolo, am vazut cu ce respect fatza de oameni se lucra..am comparat cu ce era "acasa", am aflat si pe ce salarii se lucra acolo..si m-am hotarat sa fiu realista! pana la urma e doar o "plantatie", in care oamenii se perinda, o plantatie unde am intalnit oameni FARA valoare, asa cum nu credeam ca ar putea  exista! si atunci de ce, de ce sa ma pedepsesc singura?! am dat Cezarului DOAR ce e al Cezarului, am vazut clar ca atunci cand sanatatea imi joaca feste, doar unora le pasa, si atunci de ce sa ma omor pt un fir de praf in vant?! e mentalitatea "multinatioanlei" sa te faca sa crezi ca mori de foame fara ei, pt ca in asa robie nu le spui niciodata nu! muncesti 13-14 ore pe zi, fara familie, fara viata personala..pe nimic!Acolo in Germania, am inteles-o pe Rontzi!!! si acolo toate cuvintele Vladutzului au devenit baza pt New Me!:> )Asa ca...a fost un an bun!! :) la un moment dat, chair inainte de Revelion, ii zic lui Vlad ca imi pare rau ca se termina un astfel de an, pt ca l-am simtit cu adevarat, nu au fost doar niste luni care s-au perindat, ci a fost o etapa din viata, in care s-a dovedit ca pana si cele rele care s-au intamplat, isi aveau scopul lor in the big picture! si de data asta am avut ochii intratat de deschisi incat sa pot vedea! Ca intotdeauna, minunea mea de om, imi zice sa nu fiu nostalgica, sa ma gandesc ca deschidem usa unui an mai bun! :) Asa ca am luat speranta in tolba si ne-am pregatit de drum! :)
Sarbatorile ne-au prins, ca de obicei pe drumuri. Multa alergatura, oboseala in cizmulite, dar zau ca nu conta nimic, pt ca..are omul asta o putere de a transforma raul in bun..de necrezut! mor sa stau la cozi! n-am rabdare, nu inteleg ce e atat de greu sa treci niste produse prin dreptul unui geam si apoi sa dai rest exact cat iti apare pe ecran, dar probabil ca e ceva ce-mi scapa..Cum stateam eu, pui burzulit si ciufulit, imi cad ochii pe Vladut, with his puppy eyes, care sa stramba la mine ca sa ma faca sa rad! m-am topit si l-am luat in brate si l-am pupit pe nasuc si de atucni nu m-am mai plictisit la cozi! l-am transformat intr-un quality time de dragalit (decent, evident..ca doar avem si noi o varsta! ;p). In seara de Ajun am aranjat bradul, Vladut ca e lunganul familiei a decorat casa si frumos l-am asteptat pe Mos, care m-a rasfatat si de data aceasta, si asa cum trebuie, am petrecut trei zile si trei nopti!! frumos de tot! :) ne-am plimbat, am iesit la cafele si papanasi, si iar ne-am plimbat..sorbeam aerul cu toti plamanii, pt toate lunile in care am stat prizoniera in birou doar cu aerul conditionat in nas! a fost scurta vacanta..o saptamana si doua zile, dar le-am trait atat e intens, incat au fost cat tot anul la un loc..:) N-am mers nicaieri aparte, asa cum imi propusesem la un moment dat, pt ca am zis ca avem timp de-acu inainte doar noi doi, asa ca sarbatorile acestea le-am petrecut si cu altii, dar a fost frumos!
in prima zi din an am dat fuga la Bran, am prins o zi cu soare luminos si cer senin, am tras pe nas aer curat de munte, ne-am jucat cu un catel nenorocit de shmecher, care impartea limbute in priviri calde si astepta sa fie mangaiat cu ochii inchisi si zambet pe botic! zau ca zambea! de cum am coborat din masina a sarit la Vlad si l-a pupat pe nas si nu se mai dadea dus din bratele mele! zburda pe dealuri si se reintorcea la pupaceala in mare viteza, de parca ne-am fi stiut dintotdeauna!! daca aveam curte...faceam adapost de animalute pana acum!...oooof, catzel-catzel! inca ma gandesc la el, sper sa fie fericit!...cum pot animalele sa iubeasca neconditionat, in timp ce oamenii.....dar asta e o alta poveste, din alt postare, pt ca nu vreau sa fie nori in relatarea aceasta!
Si pt ca pozele spun mult mai mult..iaca!



























A se observa fluturele de iarna de pe perete, cel care a generat intregi controverse, pt ca seamana mai degraba cu o arma decat cu o biata insecta! :)
Si cum am inceput noul an?? cu piatra pe deget! inelul adica! :) chiar asa, m-am trezit cu el pe deget!:))))) ma zgariam pe ochisori si nu stiam cu ce! cand am vazut beleaua...am facut ochii mari si gura pana la urechi si asa am ramas de atunci! :))) Ubituuuu lui maaaaaaa! xoxoxoxoxoxoxoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu