duminică, 27 octombrie 2013

Pare usor....

 

14 comentarii:

  1. Doar pare usor...in realitate mi-as luxa vreun deget incercand sa fac asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm interesant :-? Dar numai usor nu e :)) Usor este sa iti tunzi bretonul in scari, sa'l asezi sa fie evident ca e "stramb", sa'ti zbarlesti parul in sus si in acelasi timp intr'o parte si optional sa bagi niste fixativ in el :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ritualul tau de dimineata? :)

      Ștergere
    2. Ar trebui, dar mi'e cam lene sa'l aranjez in fiecare dimineata :)) dupa ce ma tund, cand e mai scurt, ramane asezat singur dupa fiecare spalare. Acum ca a mai crescut nu mai vrea sa stea, sta in tepi(sau antene cum le zic eu) alandala si trebuie neaparat fixatv ca altfel poti sa ma pui pe bloc/casa pe posta de antena :))

      Ștergere
  3. Doar pare usor, insa cand te apuci, realizezi ca ai degete incalcite si ca nu-ti iese nimic. Am incercat o gramada de tutoriale pe net, dar am renuntat caci nu-mi reuseste nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Tare! Merita încercat! La noi în școală se poartă împletiturile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ma pot impletii si singura, pe vecina mea din fosta localitate unde am locuit, o impleteam mereu, in special in wee. Nu este foarte greu, chestie de rabdare.
    Acum nu mai am parul lung pentru asa ceva, de doua ori cu piaptanul si gata! :)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am coada impletita sau rasucita pe-o parte, in partea dreapta, pe umar... asa imi sta mai bine. Mi-o fac singura. Dar acestea de aici sunt impletituri pe care sa le faca cineva altcuiva.
    Cea cu motul-funda insa e destul de urata. Mai degraba caraghioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uneori e bine sa te lasi dus si de valul hazului, asa putem vedea lumea si prin alti ochi :)

      Ștergere
    2. Merge pe la 15-16 ani...mai departe Stop :)

      Ștergere