duminică, 20 octombrie 2013

My Big Love

 
 
Cand eram "tinerei" si ne plimbam sub soare, Ubi imi cuprindea mana cu palma lui si-mi spunea: "Vezi? se potrivesc perfect!" Si asa e! mana mi se cuibareste perfect in palma lui :)
Cand eram graviduta si mergeam la controlul periodic, aveam emotii! si ce emotii! vorba lui Rontzi! numai o mami stie! :) Si urcam scarile, tinandu-ne de mana, simtindu-ma in siguranta, pt ca "se potrivesc perfect", si asteptam apoi momentul! bebelicu pe imaginea ecografului! cu manutele lui mici, cu degetele care fluturau peste tot, cu piciorusele lui topaitoare, zvarlug lui mami si tati! :) si nu ma saturam sa-l privesc si nu mai puteam de dor pana la urmatorul control! Si crestea nerabdarea sa-l tin in brate, sa-i sarut manutele si talpicii mici! :) Acum fac asta (aproape) intruna! Cand face tati pauze de la pupacit baiatu' :)) si cel mai frumos e ca sentimentele toate mi-au ramas: ii privesc manutele cand doarme si ma apuca dorul acela nebun sa i le pup din nou, dupa somnicul dulce! :)

8 comentarii:

  1. Niste imagini emotionante pentru mine.Te cred ,nu ai cum sa te saturi de pupat ,cu asa minune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna atat de frumos:x Am mai spus de nu stiu cate ori si o sa o mai spun:)) sunteti o familie tare frumoasa si fericita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai mare dreptate! Stii ca se zicea odata ca bebelusul trebui pupat in somn, ca sa nu se invete?! Ei bine, eu daca n-o pupacesc pe Emilia din 5 in 5 minute nu-mi ajunge :)
    Si mai frumos e cand il vad pe sotul meu cum o ia in brate si o pupaceste si el, e topit dupa ea .... el care zicea ca nu stie sa se poarte cu o fetita. Ei bine, fetita lui il joaca pe degete de la vreo luna si va continua toata viata :)

    Frumoase poze cu piticul tau <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumosilor!!!!! Mai pui poze cu Emilia? :) tinc-tinc :)

      Ștergere
  4. Chestia cu pupatul copilului in somn o stiam si eu. E o vorba din batrani. O avea un sambure de adevar, nu stiu.
    Dar daca asa simti, asa faci :)

    RăspundețiȘtergere