joi, 24 octombrie 2013

Such a goooood day :)

 
 
acum 9 luni :)
Ne-am trezit azi cu ditamai soarele pe fata! si tot programul nostru obisnuit, sucu' bebe, cafeaua mami, supica bebe, curatenie si calcat hainute mami, plimbareeeeeeeee...noi doi, prin soare! si mi-au fugit gandurile la....9 luni in urma! Ce emotii, ce bucurii! Nici macar nu incerc sa le descriu, pt ca nu voi reusi! Sunt ale mele, ale noastre, si sunt....minunile noastre! :)
Si ma uitam la bebeluc ce mare e si ce bot mic de fericire era atunci! Si l-am pupacit! strasnic! :) Si ne-am plimbaaaaaat pana a venit tati si ne-a adus (mie) mousse de cafea (iaaaammi!) si ne-am plimbat si ne-am povestit si ne-am puapcit toti trei pana am ajuns la mall, unde bebel a mancat si a dat o tura mare de topaiala-mers si am dat peste un cojocel si ghetute asortate! evident, da! :)


10 comentarii:

  1. Acu se face un an si noua luni! Deci ati aniversat la mall ,ziceai tu ca vrei sa cutreieri prin magazine si ti s-a indeplinit dorinta.Sa fiti sanatosi si sa va bucurati de el.Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa traiasca puiutul si sa se faca mare ca are el grija sa strice si ghetutele si cojocelul! :))))))
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum se face si anul :) Hmm si cu ocazia asta mi'am amintit ca el e nascut tot in ianurie si destul de aproape de ziua mea >:) Cand mai creste(suficient cat sa poata consuma) sa'l intrebi daca vrea sa sarbatorim la dublu cu vodka si suc de mere :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si-at facut bebe si noua luni :)
    Multe inainte, multi ani inainte! Un pic mai e pana face anul. Doar un pic. :)
    Un pupic! :)

    RăspundețiȘtergere