sâmbătă, 5 octombrie 2013

True

Inca mai sunt femei care te evalueaza dupa etichete...daca nu esti blindata cu produse upmarket, daca nu zbori la Viena just for fun pt un covrig si castane calde, nu existi! Daca nu schimbi garderoba in fiecare an, nu existi! Daca nu ai produse cosmetice de firma bling-bling, nu existi! Dca nu ai din fiecare produs cate 3 exemplare, nu existi! Si daca iubitul nu e in stare sa-si dea si camasa de pe el ca sa-ti faca cadouri, nu exista nici el! E asa simplu in lumea lor!
Am ajuns sa spun asta ca pe o observatie, sa am un exemplu de "asa nu"! Nu judec pe nimeni, nici macar pe cei care ma cauta si-n gaura de.......sarpe!

4 comentarii:

  1. O mare tampenie si astfel de persoane sunt de nimic...nu au o viata proprie si o comenteaza pe a altora, primesc totul pe tava de la tati sau de la "iubi" si gata, se cred din alta lume

    RăspundețiȘtergere
  2. Cunosc si eu astfel de persoane... Culmea e ca sunt fete inteligente. Dar cu ceva lipsuri in educatie...
    Ai dreptate in tot ceea ce ai scris, Mona draga. Nici eu nu sunt updatata adica dotata cu ultimele fitze in materie de diverse. Si nici nu-mi pasa. :))

    RăspundețiȘtergere