luni, 28 octombrie 2013

Buna dimi Soare! :)

 
 

12 comentarii:

  1. Frumoase imagini de toamna,ai ales!
    O saptamana minunata iti doresc cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toamna din imaginile tale e superba ,ce bine ar fi ca si restul zilelor de toamna (reale) sa fie la fel de frumoase!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ghetele din ultima imagine imi plac si mie, merg la pantaloni scurti! :))
    Alta traznaie la blogspot! Nu se mai actualizeaza blogul tau la mine in lista! :(((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o fi pt ca ti-ai luat pauza?...
      da, ai dreptate cu ghetele! parca te si vad! :)

      Ștergere
  4. Of... La ghete nu ma bag, nu fac parte din viata mea :(
    La soare da :))
    Buna dimineata!
    P.S.- Acum imi amintesc ce-a scris Minnie la o postare. Chiar ca n-ai avut stare zilele astea...si eu am obosit scriind... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei si tu acum..... cand are timp posteaza cand nu face mancare si calca hainute ptr bebe! :)))
      Daca nu ar posta toti ne-am intreba: Ce-o fi cu Mona? :)))))))))

      Ștergere
    2. Stie Minnie ce stie! :) Elly, profit si eu de timpul liber atunci cand il am, cat il am :)

      Ștergere
    3. Am vazut acum 22 (douazeci si doua!!!!!!!) de postari in noiembrie. Si inca 11 nevazute de mine doar de pe 30 octombrie. Deci 33 de postari in 8 zile...O medie de 4/zi... Eu de abia postez o data pe zi, sau nici macar atat...
      Daca e pe-asa, ai timp, nu gluma! :)
      N-am timp pentru toate, Mona... ma declar invinsa de frenezia postarilor. Tu stii ca eu sunt o persoana sincera asa ca sper sa nu te superi daca am hotarat sa las comm-uri la cate una...la toate e absolut imposibil. :(

      Ștergere
  5. Faine toate 3...hmmm daca tot nu am invatat sa cand la chitara as putea si eu sa o scot macar sa fac niste poze cu ea , nu?:))

    RăspundețiȘtergere