sâmbătă, 19 octombrie 2013

Aaaaw

 

8 comentarii:

  1. E placut si necesar sa te rasfeti,din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, suna bine, dar merge mai bine niste cafea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. O cana atat de mare de hot choco vreau si eum numai ca maiu usor cu rozul. Albastru sau verde ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am impresia ca, de multe ori, ramai doar cu dorintele :)
    N-am mai baut un cacao cu lapte...de ani. Daca nu vedeam aici nici nu-mi aminteam. Ideea e ca nu ma omor dupa lapte. Nici copil fiind nu-mi placea, era o lupta pe mama sa ma mai pacaleasca sa beau putin si doar cu cacao cu lapte reusea sa ma faca sa beau. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nui chiar asa! mi le bifez pe lista, daca nu eu, atunci Ubi! doar ca nu se indeplinesc totate atunci cand le "enunt" :)
      Nici mie nu-mi placea laptele! tot cu cacao m pacale si pe mine mama! :)

      Ștergere