joi, 20 octombrie 2011

And what a day we have! :)

Chiar mai frumos decat planuisem/ visasem! Sarim peste partea cu munca, nu fara a preciza again & again faptul ca munca in sine e placuta insa oamenii si dezamagirile provocate de acestia sunt...de netolerat! Daaaar....sa avem rabdare!
Sarim si peste intarzierea Vladutzului la intalnire (sarim cu speranta ca data viitoare.....), vindecata cu "uite ce frumoasa esti, cum sa fii suparata?!"! Am dus rochita de mireasa la croitorie, trebuie reparata si apoi dusa la curatat, nu vreau s-o vand, nu m-am gandit serios la asta, stiu ca vreau s-o pastrez....sau ceva de genul! e dragutza foc si apoi ....am trait momentul acela "I found my dress!! I found my dress!!", asa ca inca vreau sa stiu ca e "pe aici"!
 Apoi am purces in a cauta incaltzari serioase pt iarna ce se anunta! nu de alta, dar incepusem inca din timpul verii sa am frisoane cu gandul la frigul din ghete! Si nu stiu cum de am avut "norocul" asta la incaltari pana acum! aratau frumushel dar atat....apa la bord si tot inghetul! Eeeeeei bine, pana iarna asta! :) s.Oliver mi-a suras cu o pereche....woooow! :)
Ceva de genul ;p (prea lene sa recurg la aparat, dar cu siguranta or sa apara si ele pe blog iarna asta! :))  )
Haaaai cu zapada! acum am de toate! :) iarna sa fie, dar fara ger!!!!
Apoi am terminat cumparaturile (musafir in weekend si cum intotdeauna ne-am simtit supeeeer, ne dam silinta sa fim gazdoaie bune ;p), apoi ne-am delectat cu papa bun pregatit de Ubi (te lingi pe bot! ciorbita de salata verde cu "de toate", usoara, acrisoara, gust de vara in prag de iarna ;p), apoi cu...inghetata Polar! chiar asa! invelita in hartie, cum era pe vremea copilariei! mi-a placut mai mult de dragul acelor amintiri, cand fiecare varf de lingurita era savurat cu ochii mai intai, pt ca rar ajungeai la un asa desert.....:)
A very cozy day! :) Me like it de 100000000000 de ori! :)
That's it!....veeeeely sleeeeeepy!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu