joi, 13 octombrie 2011

Crazy day for sale!!!!!!!

A inceput de dimineata, cand s-a luat curentul! imbracatul (no make up evident) si toata pregateala...in cel mai rau intuneric! pt ca era curentul luat pretutindeni!..normal ca m-am imbracat cu ce mi-a venit la indemana, m-am incaltat cu chestiile de care m-am impiedicat (botine cu tocuri, din pacate) si am zbughit-o pe usa, fugind (iar!) catre statia de autobuz! clantaneala de dinti in masina, motzaiala trezita la orice frana..Ajuns in birou, si aici alta nebunie! munca pe doua zile a fost degeaba pt ca s-au razgandit amabilii colegi germani, alte doua zile de munca"in focuri" pt ca aveau ei nevoie de date, pt ca la final sa te trezesti ca peste toate datele ei au suprascris niste tampenii, desi stiau ca se lucreaza pe acele date! Incearca tot felul de solutii, da-te peste cap sa refaci totul...si munca in sine nu ar fi epuizanta, pe cat este atitudinea lor! un "scuze!" daca "imi pare rau" e prea mult! n-ai sa vezi!! asa ca iar munca intensa, o pauza de 15 minute deja e prea mult! am ajuns acasa..Eu rateuri, Ubi la fel, parintii la fel...everybody gone crazy!
Dar las, ca se face soare!
Dupa atati ani de experienta in ale traitului...si inca ma mai intreb de ce sunt oamenii atat de prefacuti si egoisti!.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu