sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Miss U Guys!






Ne-am legat de cei care s-au ocupat de fotografii la nunta noastra. Punct! Simplu si usor, a venit totul de la sine! Am ajuns la ei printr-o minune, fara nici un dubiu! cu vreo 2 saptamani inainte de nunta, ramasesem fara fotografii "cotati" ai orasului, care dupa ce ca taxau muuuult peste talentul lor, isi rezervau si dreptul de a lasa oamenii balta. Parintele ce urma sa ne cunune ne-a recomandat o familie, extrem de talentata zicea el! Am mers rapid sa ne intalnim si am dat de o fatza prietenoase, cu zambetul parca tatuat pe fatza! ne-am uitat la albumele lucrate...si am ramas fara cuvinte! erau enorm de "mult mai bune" decat ale "cotatilor"! Si era deschis la dorinta clientului, nu impunea nimic, dadea sfaturi in schimb, cu pasiunea omului care iubeste ceea ce face! Am stiut din prima clipa ca suntem pe maine bune!
A urmat cununia civila, unde desi nu am avut timp sa ne bibilim, am iesit frumusei rau de tot! Pozele noastre de cununie sunt haioase, toti rad, se vede fericirea in ele! si e meritului celui care a stiut sa faca atmosfera, care a stiut sa sparga emotiile si care ne-a ajutat sa fim noi!
A venit apoi nunta! Au venit cu noi pana in Sighisoara, ne-au salvat invitatii de la o pana aparuta chiar cand eram in intarziere, au fost alaturi de noi, apoi ....pozele in cetate! pe caldura toride a lui august, Ovidiu cara dupa el aparatele, filtre, blitzuri, de toaaate! si am stat cateva ore in Cetate, am facut poze cu oameni necunsocuti care ne felicitau si ne urau Casa de Piatra, am facut poze de album asa cum nu am mai vazut prin alte parti! Si toata oboseala a disparut cu zambetele si rasetele noastre! si cat de buna a fost baututra rece de pe terasa, dupa ce totul a fost gata! :)
Avem un album superb, superb de tot! si nu zicem doar noi asta! :) si ne e dor de ei!
Rasul Codrutei e de referinta! Nu se termina niciodata! :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu