luni, 30 ianuarie 2012

Un tzepar de tot...maro-ul

De cand e lumea exista amatori de castiguri rapide, fara efort, fara bani cheltuiti.. Atata vreme cat exista astfel de amatori exista si personaje cu mai multa nesimtire decat prima categorie! Tzeparii si victimele lor, asta ca sa nu zic fraierii lor!
Nu mai e un mister pt nimeni ca de ceva ani buni exista o practica a unor tzepari de a profita de pe urma lacomiei unora, sunand din partea diverselor companii telefonice.
Sistemul prin care acei tzepari ajung la numerele de telefon ale abonatilor ar trebui probabil investigat de cei in drept, dar cum traim in Romania, asteptarea mea e muuult prea mare.
Azi, la birou, eram pe ultima suta de metri, vorba aceea:cu o mana salvam datele in sistem, cu alta mana incepeam sa-mi strang lucrurile de pe birou, grabindu-ma sa ajung la sarbatorit acasa (azi e ziua Iubirii mele...;p), si cu alta mana raspund la telefon:
               "-Stiti ce zi e azi?" ma intreaba o voce de agarici (nu zic barbat, pt ca un barbat are demnitate mai multa decat o boaba de mustar).

               "-Nu!" ii raspund.
               "-Azi Cosmote implineste 12 ani, prilej cu care s-a organizat o tombola, bla-bla-bla"..Aici a urmat o tururiala de vorbe prin care agarix voia sa ma convinga cum ca am castigat 5000 de euro. Voia sa-i dau CNP-ul si un numar de cont ca sa-mi vireze banii. Prima reactie a fost sa incep, din nou, sa urlu la cretin. Daaaaar...l-am intrebat inca o data ce pofteste. El a inceput sa reia povestea. Termina baetu' de zis si urmeaza tacerea mea lunga!
               "-Alo Alo! M-ati auzit?"
               "-Mmmmmmda!"
               "-Paaai????!!?" nedumerit el!
               "-Tu chiar crezi ca pun botul la vrajeala asta???" ii zic eu plictista. PLICTISITA!!!!!
               "-Si de ce m-ai lasat sa vorbesc atat????" intreaba el, cu un ton de cocalar parlit!
               "-Ei uite asa! Ca sa-mi bat P_LA de tine!!!" ii raspund ca o diva ce sunt, si inchid telefonul!

Ubi zice ca asta a fost o ocazie in care am fost indreptatita sa folosesc cuvantul cu "P"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu