sâmbătă, 4 februarie 2012

We do crazy things....




But crazy in the good way....:)
Plecam la prima ninsoare, plecam in vacante scurte neplanuite...ne rupem de cenusiul cotidian si traim viata adevarata, cea in care ne bucuram de tot ce e simplu, frumos si natural.
Ieri plecasem, dupa stiinta mea, sa cumparam fructe, asta dupa ce jumatatea-mi trebuia sa mai faca niste drumuri. Eeeeeei biiine, am ajuns la.....pensiunea unde am avut nunta! toti muntii plini de zapada, ce mai, totul acoperit si incarcat de zapada! cerul ca cerneala, copacii luminati doar de zapada! parca ne dadeam cu sania! o sanie mai mare pe nume Fufu! priveam drumul ce se deschidea in fatza noastra, cu ochii mari si ditaaaamai zambetul pe fatza! aproape ca eram lipita de parbriz doar ca sa vad mai bine, sa fiu mai aproape de zapada! parca se dadeau copacii la o parte ca sa ne invite la un spectacol feeric! :) am fost incantata de-a dreptul de surpriza asta! :) That's my baby! xoxoxoxo
.......Nu am facut poze, dar pastrez totul aici, in inima! :>
Muuultumesc! xoxo
Suntem acasa acum, ne preeeegatim de weekend!:)
P.S. Mai usor cu panica!!!! e iarna pana la urma!! e normal sa fie frig!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu