duminică, 5 februarie 2012

Weeeeell...

Cred ca am scris pe aici de cateva ori cat de mult iubesc diminetile de weekend, cand orasul inca doarme, cate un catel isi plimba stapanul jumatate zgribulit jumatate adormit, iar eu stau cu toata linistea pe cap, facand putine ordine in ganduri, pana la trezirea jumatatii, cand incepe oficial ziua! si e drept ca uneori ii mai dau si eu o mana de ajutor, trezindu-l nitel mai repede ca doar n-o sa ma plictisesc de una singura! :) glumesc..de fapt il pup pana il trezesc :) sau ma foiesc cu o carte in mana! sau butonez (incetisor zic eu) la laptop! :)
Eeeei bine, dimineata asta a fost altfel! am pus ceasul sa sune la 8:30, dar de nerabdare m-am trezit mai repede..Planuisem cu sisterul sa mergem la sala, la prima ora! si ne-am dus! am stat toata saptamana ca pe ace, pt ca nu am mai ajuns (sarbatoreri, cumparaturi, si alte chestiuni care imi scapa acum), asa ca azi am inceput dimineata cu banda! :) it was fun! am simtit din nou ca traiesc, ca nu ma mai doare nimic!.....cu exceptia aparatelor care se mai revoltau din cand in cand si ne mai paleau pe ici-pe colo! :))) Am stat 2 ore si nu am simtit ca au trecut!
Planul a ramas stabilit: in zilele in care nu mergem la aerobic, mergem la aparate!:) am zis Am Zis! :)
P.S. Femeile sunt chiar ingrozitoare uneori! si imi amintesc de copilarie, cand intotdeauna m-am inteles mai bine cu baietii! nu de alta, dar ei sunt mai rationali, mai precisi, mai matematici! orgoliul si vanitatea femeilor strica totul!...Dar e doar o parere!...Sunt si exceptii! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu