joi, 14 iunie 2012

Despre dor

Cu cat se apropia finalul sejurului ma intristam cu gandul intoarcerii la....cotidian.
Asta pateam dupa fiecare concediu: voiam sa plec inapoi dendata ce ajungeam acasa!
Spre surprinderea mea m-am bucurat mult cand mi-am revazut cuibusorul: Heeppi mare statea cuminte langa pat, cartile la fel, fluturasii de pe perete..m-am bucurat ca sunt acasa! si asa m-am simtit toata ziua! de-asta nici nu am vrut sa ma rup din leneveala! pozele trebuie sa mai astepte! azi ma bucur de cuibul nostru!:)

5 comentarii:

  1. Inca o data, bine ati revenit!
    Stii cat ma bucur ca totul a fost OK?
    Am vazut hotelul pe site-ul pe care l-ai indicat. E un hotel foarte frumos. Dar in Bulgaria, aproape ca nu stii care e mai frumos. Eu am fost mereu in Golden Sands. E o statiune foarte mare, un fel de Mamaia a lor. Insa eleganta hotelurilor...te da peste cap :) Totul e de vis. Ca si acolo unde ati fost voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne-am gandit si noi sa incercam Golden Sands data viitoare!
      Intr-o dimineata am mers pe malul marii de-a lungul a doua statiuni mai mici si am avut surpriza sa vedem ca seamana cam mult cu Romania! plajele erau inguste, murdare, vanzatori ambulanti cu margele si fructe, apa nu era curata...Probabil ca nu e peste tot la fel, dar Golden si Sunny sunt chiar de referinta, asa ca le recomand tuturor! Am iesit ultra ieftin cu banii, chiar nu-ti vine sa crezi ca e adevarat! :)

      Ștergere
  2. Ba imi vine sa cred, Mona! Am petrecut 4 sejururi la Golden Sands vara si inca unul, de 4 zile de revelion, deci si iarna.
    Si n-am chetuit mai mult decat as fi cheltuit in Romania, ba chiar mai putin, tinand cont ca am stat la 3*+ de doua ori, la 4* de inca doua ori si o data la 5*.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. :) nu-i bai!
      asa cum am zis, nu mai pun piciorl pe malul romanesc curand.....pana cand nu o sa se schimbe ceva!...

      Ștergere