luni, 25 iunie 2012

Whispers



4 comentarii:

  1. Foarte frumoase si Faith Hill are o voce superba pe langa ca e frumoasa...dar liniile melodice sunt prea triste pentru mine... de fapt aproape orice muzica e trista pentru mine...
    Stii ca nu mai pot asculta muzica? Decat cu greu...:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieri aveam inima albastra, si muzica asta spunea totul pt mine....
      Te inteleg..am avut si eu perioada asta, cu mult timp in urma! nu credeam ca o sa ma vindec vreodata, dar s-a intamplat! ai incredere in ingerul tau pazitor! :)

      Ștergere
  2. Incerc, Mona. Insa nu mi se intampla nimic bun de mai mult de doi ani. Singurul lucru bun e blogul si faptul ca am intalnit cateva suflete minunate prin intermediul lui.
    Inca mai sper... :) Cand va muri si speranta...atunci nu stiu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara legatura cu aceasta postare...iti scriu ceva. Aici, pentru ca nu stiu cum sa iau legatura cu tine altfel.
    E vorba despre Happy Weekend. Am sugerat si acolo, la mine, sa va vizitati si sa lasati cate un mic comentariu. Cat de mic. La aceste jocuri asa se practica. Ai vazut ca Vienela s-a necajit ca nu a fost nici macar vizitata de catre unii dintre cei care au participat. Eu nu am timp sa verific..dar stiam aproximativ ca lucrurile asa stau. Unii dintre noi sunt mai temepramentali si-si exprima nemultumirea pe fatza, cum a facut prietena mea Vienela.
    Poate ai profil de FB...doar pentru cate un mesaj privat. Daca e nevoie vreodata. Eu nu stau pe FB, doar il folosesc cat de cat pentru promovarea blogului.
    Nu vreau sa te supere mesajul acesta. Imi cer scuze daca va fi asa. Dar mi-ar placea ca jocul sa continue. Mai ales ca suntem cativa carora ne place. Intr-o sambata am intarziat destul de mult cu postarea si am fost intrebata daca s-a intamplat ceva, de ce nu o postez. Odata un reflex creat, e pacat sa dezamagesc.
    Si nu suntem multi, cateva vizite sunt usor de facut. Imagineaza-ti ca eu particip la Wordless Wednesday...unde sunt intre 65-85 de participanti, uneori chiar si peste 100. Reusesc sa vizitez cam 90% dintre bloguri si sa las si comentarii...nu-i usor, dar sunt multi cu care imi face placere sa ma intalnesc. E drept sunt si bloguri necunoscute...dar comentez si acolo. Unii, in timp mi-au devenit amici :) Curios, dar asa s-a intamplat. Si ne vizitam din timp in timp, si la alte postari.
    Toti cei ce participa la HW au bloguri interesante, cu unele postari superbe.
    Daca nu vrei sa pastrezi acest comentariu aici, il poti sterge. Dar lasa-mi o posibilitate de a te contacta.
    Ti-m scris acest mesaj cu tot dragul. Am mai comunicat si pe FB...cu cei cu care am putut.
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere