sâmbătă, 22 decembrie 2012

De toate

Nu vreau sa fiu eu Gigi-contra, doar de dragul de a fi diferita, insa m-am ferit cat am putut de mult de mediocritatea care omoara, care inglodeaza orice minunatie in banalul ignorantei.
Aceasta fiind simtirea mea, am vrut mereu ca evenimentele importante din viata mea sa fie...deosebite!
Pe scurt, pregatirile de Sarbatori: suntem in toiul lor, insa fara toporismele specifice! puteti sa va uitati pe orice  canal tv si o sa intelegeti la ce ma refer: porcul afumat in mijlocul curtii, printese calare pe proaspatul guitzar afumat (WTF?!?), carnarii de-a valma insirate peste tot, apoi atat de tipicele reportaje de iarna: pensiuni care pregatesc totul si mai ales "cele necesare mesei de Craciun", sau pensiunile de 5* care imbraca totul in lux, etc..Le stiti pe toate, sunt aceleasi imagini an de an!
Eeei bine, in toata tipizarea asta fortata, noi incercam altceva, ceva frumos! si cum schimbarea pe care o planuiam nu s-a petrecut atat de repede pe cat voiam si cum lectia rabdarii trebuie invatata in fiecare zi, incercam sa facem din aceste Sarbatori tot ce putem noi mai bine! :) incepand cu meniul....care nu e "specific" incarcat cu bombe de grasime, ci unul gustos si sanatos. Dar pt asta am avut nevoie de cumparaturi! si nu vreau sa ajung asemeni unuia dintre reportajele corny care an de an expune batalia din hypermarketuri, asa ca de data asta nu mai intru in detallile comportamentului uman care se modifica brusc odata ce specimenul a patruns in spatiul cu rafturi si carucioare. asa ca sarim peste episoadele in care ne feream din calea zelosilor, sau cele in care ne faceam loc printre carucioarele abandonate stramb printre rafturi alegandu-ne cu privirile "dulci" ale posesorilor. Spun doar ca am plans la cumparaturi, nu pt ca as fi anapoda la mansarda, ci pt ca am vazut un domn "bine", grizonat, imbracat trendy, batandu-si copila care plangea la el in brate! era obositor pt noi, adulti, sa fim la cumparaturi! cum ai putea cere altceva de la un copil de nici doi ani?!!!!!!? nu i-a pasat ca e vazut, nu s-a sinchisit sa se fereasca de ochii mei lacrimosi, pt el era important ca fetita lui sa taca! poate lumea asta o ia prea razna!.......:( sotia lui era prin zona, si-a luat fetita in brate si a pupat-o! ........familie buna, cu situatie materiala buna, judecand dor dupa hainele si accesoriile lor, insa ce fericire pe acea fetita! :(.....
gata, nu vreau sa intristez pe nimeni!
Am facut cumparaturile, am rezolvat tot felul de trebushoare, si cam asta s-a petrecut in zilele "lipsa" de pe blog.
Si am primit cadou mega frumos! o haina de iarna, din stofa cu blanita alba, foart chic si calduroasa! :) Ubi e cel mai tare! si cel mai grijuliu! :)
Fuguta acum la treaba! precis si voi aveti treburi de facut, cu carul!

2 comentarii:

  1. In fiecare an ma necajesc si eu vazand in ce au transformat televiziunile traditiile noastre. In ceva hidos. De multe ori, pana gasesc telecomanda, am un impuls de a da cu ceva in televizor.
    Am terminat cu ceea ce am avut de cumparat deja de miercuri (nu prea multe, pentru ca eu am bunul obicei de a avea casa aprovizionata cam tot timpul cu de toate). De atunci n-am mai iesit in oras asa ca buluceala de pe la casele de marcat n-am prea prins-o :) M-a ferit Dumnezeu.
    Ieri, exact cand scriai tu articolul, ma duceam in bucatarie unde am stat continuu pana dupa ora 22...Am facut ceva dulce. :) Azi am altele de facut...tot chestii dulci...
    Daca ai primit un cadou frumos, iti doresc din toata inima sa te bucuri de el, sa-l porti cu cea mai mare placere!
    Si tie spor la toate trebusoarele. Pana la Craciun mai avem putinel. Daca nu ne mai "vedem" pana atunci, iti si va urez Craciun fericit, cu sanatate si cu multa voie buna! Cat mai multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de urari harnicuto!:)
      dar sigur ne mai vedem pana de Craciun! :)

      Ștergere