marți, 11 decembrie 2012

Unii ca ei...

Toate intamplarile de peste zi iti fac inima sa bata intr-un anume fel. Asa ca intr-o zi inima mea e veseloasa si...inimoasa, iar in alta zi Everestul nu e suficient de departe fatza de toti cei care sunt mai degraba mamifere decat oameni!
.....I see humans, but no humanity!....
Sunt unii care isi identifica valoarea dupa banii din portofel, masina si casa proprietate personala, vacantele facute in locuri pe care nu le stiau a le gasi pe harta in scoala generala! Sunt oameni care nu dau doi bani pe cei care nu sunt indeajuns de sus, sunt oameni care scuipa tot ce e altfel decat ceea ce inteleg ei "viata". Sunt oameni care gresesc urat dar care striga mai tare decat oricine "hotul"! sunt oameni pierduti de tot ce e important cu adevarat, dar nu simt asta....sunt prea fericiti cu viata lor plina de obiecte! Am dat peste un astfel de specimen azi, de fapt ea a dat peste mine, pt ca era prea ocupata sa-si vanture blana imensa prin magazin si sa-si vanture genele in ochii cotizantului! al doilea meu impuls a fost sa ii dau una! poti sa-ti imaginezi asta? am vrut sa-i dau o directa! doar pt ca nu i se mai oprea gura din melitzat, pt ca nici nu a stat vreo secunda sa isi dea seama ce a facut! pur si simplu se falfaia prin magazin cu blana ei, si m-a facut sa ma gandesc la Cruella! poti sa arati bine, sa ai parfumuri fine, dar in acelasi timp fatza ta e schimonosita de uratenia sufletului! Ubi mi-a zis ca oamenii vad lucrurile dupa sufletul lor, asa ca ar trebui sa las oamenii asa,pur si simplu sa-i ignor, sa-i dau uitarii! foarte bun sfatul, il aplic si de regula acesta e primul impuls! numai ca azi Cruella m-a facut sa ajung si la al doilea impuls....I-am intors totusi spatele, mi-am muscat buzele si m-am bucurat ca prostia ei nu mi-a facut rau...
Insa am ramas cu un gust amar....oameni fara valoare!
Pe drumul spre casa a inceput o ninsoare adevarata.....de iarna! cu fulgi multi, cernuti prin ditamai sita! si mi-am simtit gandurile spalate si mangaiate! era bine din nou! Ubi mangaia si alinta ghemotocul de animalut, era binele la locul lui! :)

2 comentarii:

  1. Persoane de genul acesta se pot intalni, din timp in timp. Desigur, ar fi bine sa nu se intample, dar acesti oameni traiesc totusi printre noi. Roaga-te ca asemenea personaje a nu-ti iasa prea des in cale. Iti inteleg chiar si acel impuls. Nici eu nu agreez formele fara fond. Ca sa nu zic mai mult.
    Bine ca ai refugiul tau...in perechea ta, care te intelege atat de bine. :) Ma bucur pentru tine.
    O noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum se face dar genul acesta de "oameni" se tot invarte in jurul nostru din timp in timp....Probabil ca sa ne mai aminteasca ca nu toti sunt de pe "planeta noastra"!

      Ștergere