marți, 3 septembrie 2013

Meloman pt o zi


Intra in joc! la Sorin!

11 comentarii:

  1. Frumoasă melodia! Și fata asta are o voce tare puternică!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba melodia si fata si vocea! Faina alegerea de azi! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam melodia. O ascult pentru prima data...
    Imi place!:)

    O seara relaxanta iti doresc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Simpatice si melodia si vocea. Nu o stiam pe cantareata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca e faina! Am ascultat-o acu mult timp iar videoclipul e foarte haios, cel putin pentru mine :)) Vreau si eu un jukebox asa ;)

    Scuze intarzierea! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti binevenita oricand! :)
      pai de asta am ales si eu melodia :)

      Ștergere