sâmbătă, 7 septembrie 2013

You have to!

 Ieri am avut misiunea..dificila de a fi sa zicem, consilier. A fost dificila doar pt ca a trebuit sa racai pe langa o rana destul de recent inchisa, si asta pt a ajuta pe cineva sa-si inchida propria rana. E vorba despre o doamna minunata, altruista asa cum nu am mai cunoscut pe nimeni, generoasa si sufletista ca nimeni alta! Si nu e asa pt ca e un om slab sau fara coloana verticala (cum ar eticheta unii) ci pt ca aceasta doamna crede ca nimeni altcineva in partea buna din fiecare om. Si crede cu atata tarie, e in stare de atatea sacrificii, doar pt ca acea persoana (de fapt orice persoana) sa devina in totalitate un om bun! Si in lumea noastra de Zane si Printi de 2 bani, un astfel de suflet nu scapa fara rani.Ieri a fost una din acele zile cand toata presiunea dezamagirilor risca sa ii striveasca spiritul. Am vorbit cu ea, mult timp, am ascultat-o, si in final i-am recomandat sa faca ceea ce am facut si eu recent: sa inchida usa trecutului, dupa ce l-a analizat bine, sa inchida acolo toti oamenii ce nu fac 2 bani, sa ii lase pur si simplu in lumea lor de minciuni si prefacatorii, sa le doreasca tot binele pt ca asa e crestineste, dar sa ii lase, sa le tranteasca usa in fata zicandu-le "pana aici, nu va mai vreau!" si sa ii uite incuiati dupa acea usa, sa arunce cheia si nici cel mai mic gand sa nu mai fie catre acea usa!
Nu spun ca o sa ii fie usor, e poate lucrul cel mai greu sa ierti si sa te rupi, dar e cel mai bun leac. Sa te lasi prada deznadejdii, sa te invinovatesti, sa te urasti pt ca te-ai lasat umilit sperand ca alt om se va schimba vazandu-ti sacrificiul....nu ajuta nimanui si de fapt nimeni nu ar trebui sa se simta prost pt ca a crezut in oameni! Traim intr-o lume stramba, in care valorile umane sunt inversate......sa ajungem aidoma lor ar fi oribil!
Asa ca inchide usa, invata lectia, fereste-te pe viitor de Zane si Printi de 2 bani, si ai grija de cei ce te iubesc!

4 comentarii:

  1. Bun sfat, dar din pacate in practica e foarte greu de pus...in teorie e usor, dar cand vine momentul sa'l aplici...cam greu. Sau cel putin pentru mine e infernal de greu si nici acum nu am reusit in totalitate..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine momentul cand nu ai de ales, cand trebuie sa inchizi usa trecutului! mai cu seama cand acel trecut e nociv, imbibat de minciuni si prefacatorie! si atunci spui: "drum bun, sa-ti fie de bine, dar dispari din viata mea!" si gata! tine de vointa pana la urma!

      Ștergere
  2. Ceea ce scrii e foarte corect. Dar, in general, stii ca e mai usor de zis si ceva mai greu de facut. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cand nu am mai avut de ales, cand ma sufoca situatia, am facut-o! si sentimentutl de eliberare e sublim!

      Ștergere