duminică, 1 septembrie 2013



4 comentarii:

  1. Eh...o Zana foarte comuna. :)
    E plin de ele, Mona draga. Si va fi tot mai plin... Persoanele, mai ales feminine, foarte interesate doar de bunastare si cam nimic altceva...mie imi provoaca asa, o stare de greata. Unora le mai trece cu timpul, altora niciodata, adica nu se mai fac bine si sunt doar niste nefericite.
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai perfecta deptate! o nefericire imbracata cu poleiala, zambete false, cuvinte goale, lucruri frumoase, obiecte multe, cat sa le umple golul! si mai cred ca faptul ca nu se vor schimba vreodata este o pedeapsa suficienta!

      Ștergere
  2. Deci e adevărat?! Eu credeam că e o simplă poveste... Nu-mi place de Zana! E prea înrăită!:( Dar nu pot crede că poate fi așa prefăcută și mincinoasă și egoistă... Nu pot s-o înțeleg! Cred că viața de pe pământ va fi un nesfârșit chin și asta numai din cauza ei. O compătimesc! Chiar nu pricep de ce?
    Să ai o săptămână frumoasă, mona:)!
    Eu acum am citit la This is me!... Felicitări! Mă bucur că ți-ai găsit tovarășul potrivit, nu ca Zana...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, iti multumesc pt cuvintele frumoase!
      Cat despre povestea Zanei, e cat se poate de adevarata. Important e sa stim ca exista astfel de oameni si ca de fiecare data ei trebuie ignorati!

      Ștergere